VincentVerbist
Member
In Aartselaar staat er eentje buiten/showroom.Ik heb dezelfde vraag voor België, iemand die weet waar er ergens een QS te zien valt?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In Aartselaar staat er eentje buiten/showroom.Ik heb dezelfde vraag voor België, iemand die weet waar er ergens een QS te zien valt?
Afgelopen zaterdag iig in showroom in Den Haag. Ik had van te voren gebeld om zeker te weten dat deze er nog stond.Ben de afgelopen weken 3x in de showroom/SeC Utrecht geweest. Stond 3x een andere kleur in de showroom, dus blijkbaar wisselt dat nogal snel. De 2e keer ook QuickSilver, maar vorige week was die weer weg en was het wit.
In tegenstelling tot wat de andere automerken doen verkoopt Tesla daadwerkelijk haar auto's.Ben de afgelopen weken 3x in de showroom/SeC Utrecht geweest. Stond 3x een andere kleur in de showroom, dus blijkbaar wisselt dat nogal snel. De 2e keer ook QuickSilver, maar vorige week was die weer weg en was het wit.
In HasseltHeeft iemand enig idee of er een Quicksilver Model Y in één van de showrooms staat? Bij voorkeur Purmerend of Amsterdam? Met de levertijd februari-maart is het toch wel het overwegen waard i.p.v. White.
in Hasselt stond (misschien staat) er eentje in de showroomIn Aartselaar staat er eentje buiten/showroom.
Dit weekend was ik even langsgereden maar stond hij er helaas niet meer…In Hasselt
in Hasselt stond (misschien staat) er eentje in de showroom
Dinsdag even gebeld en mocht meteen vandaag (woensdag) een loaner ophalen en ze gaan ermee aan de slag. Interessante inzichten:Kwaliteit van de nieuwe modellen toch wat minder tov mijn eerdere 2x Model S. Kinderziektes zijn op zich te verwachten en is niet zo erg als ze het maar netjes oplossen.
Nu maar weer service ingepland, eerstvolgende slot was 8-2. Even in de kou met de jas aan rijden de komende tijd en weer ouderwets krabben als het koud is.
- Afgelopen woensdag naar service gebracht voor
- Stroeve sturen
- Stekker / laadpoort vergrendelt niet
- Rammel in de kofferklep
- Vrijdag opgehaald
- Stuurhuis vervangen; hij stuurt weer een stuk beter
- Laadpoort vergrendelt nu soms wel, soms niet (even aankijken)
- Rammel is niet weg helaas
- Ik kreeg de sleutel kaart gebogen terug. Ze gaven aan deze altijd in een doorzichtig, hard hoesje te doen maar weet zeker dat hij niet gebogen was toen ik hem inleverde
- Zondag (vandaag) lange rit gemaakt en nu doet de verwarming het niet meer. Brrr, koud! Melding: VCFRONT_a447. Elders op het forum zie ik vaker deze melding. In de app kan ik het voorverwarmen ook niet meer starten, melding: climate control aan mislukt
Aanvulling; ze hebben hem vanwege stuurhuis ook opnieuw uitgelijnd en de rit vandaag was heel onzuinig, kreeg maar 310km eruit met het grootste deel 100kmh en klein stukje in be 125. Kwam niet eens naar Brussel heen en weer zonder laden.
(MYP van sept, iets meer dan 10.000 KM gereden, softwareversie 2022.44.25.3)
Ik heb er eergisteren eentje gezien in Hasselt. Die stond buiten nog zonder kenteken!Ik heb dezelfde vraag voor België, iemand die weet waar er ergens een QS te zien valt?
Mogelijks de mijne. Kenteken is onderweg en ik mag hem daar zaterdag gaan oppikkenIk heb er eergisteren eentje gezien in Hasselt. Die stond buiten nog zonder kenteken!
Mooi, geniet ervan. Ik vond de kleur prachtig en houd mijn bestelling zeker op QS!Mogelijks de mijne. Kenteken is onderweg en ik mag hem daar zaterdag gaan oppikken
als ze moeilijk doen, dan kun je jouw bestelling eenvoudig annuleren en een nieuwe plaatsen, je levering zal dan wel een paar weekjes opschuivenIk heb sinds december 2012 een Midnight Cherry Red Model Y Performance in bestelling staan. De meerprijs tov de LR was toen €3k. Met de prijsaanpassingen is het verschil opeens €10k geworden. Ik heb Tesla gevraagd om de bestelling aan te passen naar een LR maar ik weet niet of ze daar moeilijk over doen. Is er iemand hier die hetzelfde heeft gedaan?
Dat en opnieuw €250 aftikken. Maar uit principe zou ik dan denk ik mijn order helemaal annuleren.als ze moeilijk doen, dan kun je jouw bestelling eenvoudig annuleren en een nieuwe plaatsen, je levering zal dan wel een paar weekjes opschuiven
Is geen probleem, kan je volgens mij zelf doen in je online account. Ga naar 'ontwerp bewerken'.ik weet niet of ze daar moeilijk over doen.