Prijzen zijn nog steeds onveranderd voor een MYLR sinds mijn aankoop in januari.
De configurator is aangepast. De MY RWD kan per heden ook in Quick SIlver worden geleverd per juli 2023. Dus de MY RWD in NL wordt MiG en met de 60kWh BYD pack.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prijzen zijn nog steeds onveranderd voor een MYLR sinds mijn aankoop in januari.
De configurator is aangepast. De MY RWD kan per heden ook in Quick SIlver worden geleverd per juli 2023. Dus de MY RWD in NL wordt MiG en met de 60kWh BYD pack.
Is al een tijdje zo!Interessant !!
Ik zie nu dat de niet restitueerbare bestelkosten zijn verhoogd van 250 euro naar 500 euro.
In Turkije en een paar andere landen al 3 maanden verkrijgbaar! Nu dus ook voor NL.De configurator is aangepast. De MY RWD kan per heden ook in Quick SIlver worden geleverd per juli 2023. Dus de MY RWD in NL wordt MiG en met de 60kWh BYD pack.
Hier hetzelfde maar wij doen het gewoon via het scherm, 1x drukken op de menuknop en daarna 2x op kinderslot. Zodra hij de deur open heeft meteen kinderslot weer activeren zodat je het niet vergeet met de volgende rit.Omdat ik niet wil dat die kleine van 5 jaar met zijn speelse gedrag per ongeluk op het knopje drukt op een parkeerplek naast een drukke weg. Hij weet dat het niet mag maar jha 1x proberen kan toch wel grote gevolgen hebben. Echter als ik thuis op de oprit sta dan weet hij al zijn gordel netjes los te maken en is hij vaak al aan het wachten tot hij eruit kan. Ik ben dan nog mijn telefoon portemonnee (bekers bananen ed aan het verzamelen) Dus ik kan dan voorin bepalen of de situatie geschikt is voor hem om de deur te openen omdat ik weet dat het dan veilig is.
Dus voor mij een handige leuke optie, wat softwarematig ook zo in te bouwen is en met een update door te voeren.
Check, ik snap het!Omdat ik niet wil dat die kleine van 5 jaar met zijn speelse gedrag per ongeluk op het knopje drukt op een parkeerplek naast een drukke weg. Hij weet dat het niet mag maar jha 1x proberen kan toch wel grote gevolgen hebben. Echter als ik thuis op de oprit sta dan weet hij al zijn gordel netjes los te maken en is hij vaak al aan het wachten tot hij eruit kan. Ik ben dan nog mijn telefoon portemonnee (bekers bananen ed aan het verzamelen) Dus ik kan dan voorin bepalen of de situatie geschikt is voor hem om de deur te openen omdat ik weet dat het dan veilig is.
Dus voor mij een handige leuke optie, wat softwarematig ook zo in te bouwen is en met een update door te voeren.
Het bleek inderdaad de oploop rem te zijn.Bedankt allen voor de suggesties. Ik zal eerst kijken naar de oplooprem. Trailer achter de auto gaat inderdaad heel soepel.
Ik voel de "klonk" ook, wat ik niet had bij de XC90
Toevallig gaat de trailer volgende week weg voor een beurt
Nee, maar ik zou zeker wachten op HW5. Dat verschil is echt bizar.Worden er in Nederland al Model Ys uitgeleverd met HW4?
De mijne (pas geleverd) heeft alleszins nog HW3. Denk ik.Worden er in Nederland al Model Ys uitgeleverd met HW4?
HW = Hardware dit kan niet OTA.En mijn verkochte Model Y heeft OTA (over the air) HW4 gekregen!
ik neem aan dat een een sarcastische opmerking was in lijn met een vorige reactie.HW = Hardware dit kan niet OTA.
1. MY heeft voetgangerwaarschuwing. In achteruit is dat een ufogeluid. In D is het iets subtiels wat je inderdaad met ruis kan verwarren.Hey allen, 2 dingetjes die ik me al een tijdje afvraag:
1. Bij stilstand/achteruit rijden is de auto gewoon stil (behalve het toontje dat speelt in R), vanaf ik in D ga komt er een soort “geruis”. Het viel me op omdat ik een tijd geleden in een M3 reed en die bleef gewoon muisstil in D, dus geen “geruis” oid. Ervaren andere MY(P) rijders dit ook?
2. Sinds een tijdje merk ik bij trager rijden/stilstand dat er telkens een soort metaalachtig klikje te horen is wanneer ik de draai maak. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Heb beide situaties opgenomen, waar te horen is dat wanneer de handrem uitgeschakeld wordt dat dan ook het geruis begint. Daarna bij het rijden zijn de metalen klikjes duidelijk te horen. Kan hier alleen geen video uploaden...
1. Heb ik geen ervaring mee.Hey allen, 2 dingetjes die ik me al een tijdje afvraag:
1. Bij stilstand/achteruit rijden is de auto gewoon stil (behalve het toontje dat speelt in R), vanaf ik in D ga komt er een soort “geruis”. Het viel me op omdat ik een tijd geleden in een M3 reed en die bleef gewoon muisstil in D, dus geen “geruis” oid. Ervaren andere MY(P) rijders dit ook?
2. Sinds een tijdje merk ik bij trager rijden/stilstand dat er telkens een soort metaalachtig klikje te horen is wanneer ik de draai maak. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Heb beide situaties opgenomen, waar te horen is dat wanneer de handrem uitgeschakeld wordt dat dan ook het geruis begint. Daarna bij het rijden zijn de metalen klikjes duidelijk te horen. Kan hier alleen geen video uploaden...
Ik ben er zeker vanik neem aan dat een een sarcastische opmerking was in lijn met een vorige reactie.
Een steentje gaat het niet zijn bij mij, het is aan beide kanten en vaak bij volledig doordraaien dat er vanaf telkens hetzelfde punt een klik te horen is.1. Heb ik geen ervaring mee.
2. Verwacht dat ik ook een soort vergelijkbare geluid hebt gehad, in mijn geval zat er een steentje tussen de remschijf en trommel (LV). Heb het steentje een dun houten stokje verwijderd
Het zouden toch niet de draagarmen zijn?Een steentje gaat het niet zijn bij mij, het is aan beide kanten en vaak bij volledig doordraaien dat er vanaf telkens hetzelfde punt een klik te horen is.
Mij de MY’s van september vorig jaar waren er problemen met de stuurinrichting. Wordt in garantie opgelost.Een steentje gaat het niet zijn bij mij, het is aan beide kanten en vaak bij volledig doordraaien dat er vanaf telkens hetzelfde punt een klik te horen is.