Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hmm, goede deal. Is er een catch?
Ik heb dit bij het eind van vorig kwartaal ook gedaan. Een inventory met 0 km voor 54,5. Das netjes.
Ik zie nu enkele voor de zelfde prijs. Gewoon nog met de stengels aan het stuur en gemaakt in Duitsland.
Je zou nog even kunnen wachten op een aanbieding in de laatste week van het jaar, maar dit is best een goede deal nu:)
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Ik heb dit bij het eind van vorig kwartaal ook gedaan. Een inventory met 0 km voor 54,5. Das netjes.
Ik zie nu enkele voor de zelfde prijs. Gewoon nog met de stengels aan het stuur en gemaakt in Duitsland.
Je zou nog even kunnen wachten op een aanbieding in de laatste week van het jaar, maar dit is best een goede deal nu:)
Dat vond ik ook. Dank voor jullie tips!
 

Attachments

  • Screenshot 2023-11-16 at 09.30.07.png
    Screenshot 2023-11-16 at 09.30.07.png
    292.4 KB · Views: 35
Ik zie in een VIN decoder dat mijn net bestelde inventory MYP een 2024 model is en “hairpin winding“ motoren heeft. Zijn er al meer modeljaar 2024 auto’s hier en zijn die anders dan de 2023’s? Vrij recent geleverde MY’s op kantoor zijn 2023.
Mijn maandag bestelde MYP is ook MY24 heeft ook hairpin winding motoren inderdaad. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het zijn ;)
 
  • Like
Reactions: Jesper Weiland
Heb vanochtend mijn nieuwe MY opgehaald en zie nu dit in de app: kennelijk hoef je niet langer de batterij tussen 20-80% te houden. Waar kan ik meer info vinden over het juist opladen van deze accu? En hoe kom ik erachter wat voor accu en of hw4 ik heb?


IMG_6424.png
 
Ik zie in een VIN decoder dat mijn net bestelde inventory MYP een 2024 model is en “hairpin winding“ motoren heeft. Zijn er al meer modeljaar 2024 auto’s hier en zijn die anders dan de 2023’s? Vrij recent geleverde MY’s op kantoor zijn 2023.
Misschien dit?
Snap het wel niet goed maar nieuwer! beter! sneller! hoger! (misschien)
 
  • Funny
Reactions: robertvg
  • Ook S zo te zien
  • J = One Motor – Standard / Performance – Motortype: “Hairpin Windings” – (Model 3/Y)
  • K = Two Motors – Standard – Motortype: “Hairpin Windings” – (Model 3/Y)
  • L = Two Motors – Performance – Motortype: “Hairpin Windings” – (Model 3/Y)
  • N = Unknown Motor count – Standard, Tier 7 Battery (81-90 kWh) – (Unknown Model)
  • P = Unknown Motor count – Performance, Tier 7 Battery (81-90 kWh) – (Unknown Model)
  • R = One Motor – Standard – Motortype: “Wire Windings” – (Model 3/Y)
  • S = One Motor – Standard – Motortype: “Hairpin Windings” – (Model 3/Y)
  • T = Two Motors – Performance
 
@Sjors: Uit jouw vorige berichten maak ik op dat het een RWD betreft. Afgaande op recente registraties bij de RDW gaat het vrijwel zeker om een auto die is geproduceerd in Berlijn en dus over een 60 kWh BYD Blade batterij beschikt. Volgens mij nog steeds HW3.
Wordt al even toegepast, mijn Y van Sept 2022 uit Shangai heeft die ook al. Zou efficiënter zijn dan meter met klassieke wikkelingen.
 
  • Like
Reactions: Sjors