eddythepeddy
Member
Sure? Dacht dat de blade batterijen van BYD enkel nog in Berlijn werden gebruikt?Wordt al even toegepast, mijn Y van Sept 2022 uit Shangai heeft die ook al. Zou efficiënter zijn dan meter met klassieke wikkelingen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sure? Dacht dat de blade batterijen van BYD enkel nog in Berlijn werden gebruikt?Wordt al even toegepast, mijn Y van Sept 2022 uit Shangai heeft die ook al. Zou efficiënter zijn dan meter met klassieke wikkelingen.
De kans is bijzonder klein, maar wil je eens kijken of je HW4 hebt? Dan zien je camera's er zo uit;Klopt het is een rwd modeljaar 2024 uit berlijn
Zo?De kans is bijzonder klein, maar wil je eens kijken of je HW4 hebt? Dan zien je camera's er zo uit;
Het gaat over de hairpin motor, niet over de batterijen. Mijn MIC MY van juni 2022 heeft ook een K in de VIN. Dus hairpin.Sure? Dacht dat de blade batterijen van BYD enkel nog in Berlijn werden gebruikt?
De kans is bijzonder klein, maar wil je eens kijken of je HW4 hebt? Dan zien je camera's er zo uit;
Je bent je foto vergeten?En nu bij daglicht. Kan iemand beoordelen of dit hw4 is? Rwd 2024 uit Berlijn
Eigenlijk zou je enkele tientallen ritten moeten maken onder verschillende omstandigheden en van al die ritten het gemiddelde moeten nemen… maar ja, dat is in de praktijk weer lastig te realiseren.Deze test toont eigenlijk aan dat zijn 1000 km challenges niet heel erg accuraat zijn, terwijl hij ze wel zo rangschikt in zijn spreadsheet. Als je dus niet steeds dezelfde route rijdt en dus ook andere max snelheidslimieten hebt dan ben je gewoon appels met peren aan het vergelijken.
Het is moeilijk te zien. Is er ook ergens een foto van de repeater van hw3Je bent je foto vergeten?
Overigens kun je dit makkelijk zien aan het knipperlicht kadertje van de side repeater. Loopt die volledig door is het HW3, anders is het HW4, ook goed zichtbaar bij de foto's van de blauwe Tesla die in de tweet gedeeld staat.
Dit is wel een duidelijk plaatsje HW3 links en HW 4 rechts. Ik denk idd dat ik HW 3heb. Bij droog weer nog maar eens bekijkenHet is moeilijk te zien. Is er ook ergens een foto van de repeater van hw3
Hmmm dit lijkt wel op HW4, maar hopelijk heb je een betere foto of een foto van binnen in, van de camera view.
Hmmm dit lijkt wel op HW4, maar hopelijk heb je een betere foto of een foto van binnen in, van de camera view.
Dat hoop ik ook. Ik heb gisteren een VIN toegewezen gekregen, het is volgens de VIN decoder een 2024 model. Als we dan hw4 mee kunnen pakken zou dat mooi zijn!Een medewerker van Tesla Den Haag vertelde mij gisteren, en heeft dat vandaag nog een keer per mail bevestigd, dat alle Model Y uit Berlijn die nu worden uitgeleverd HW4 hebben. Ik heb vandaag een model Y besteld, dus ik hoop dat het inderdaad klopt.
Ja dit was mij ook al opgevallen. Bij mijn M3P is dat verschil heel duidelijk voelbaar.Ik heb een vraagje voor de Performance rijders: Ervaren jullie bij de stuurbekrachtiging veel verschil tussen 'Comfort' en 'Sport'? Bij mij is er nauwelijks verschil te merken bij stilstand en al helemaal niet tijdens het rijden. Bij een vriend die met een LR rijdt is er duidelijk een verschil en bij mijn dochter die met een SR rijdt is het verschil nog groter. Heeft het met de banden te maken misschien? Bij Tesla Aartselaar zeggen ze dat het normaal is dat er nauwelijks verschil is tijdens stilstand of traag rijden, het verschil wordt duidelijker bij harder rijden. Ik heb dat nooit zo ervaren bij mijn vorige Model S'en. Alvast bedankt!