Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Dank, was ik ook niet van plan. Hoop dat ze hem niet aanbieden tussen 9 en 12 december, dan ben ik skiën. Voor de de ben ik bereid om naar Duiven te lopen vanuit Zeist om hem op te halen:)

Zou mijn vrouw hem ook op kunnen halen als ik in Oostenrijk zit, of moet je perse zelf aanwezig zijn? Rij al 5 jaar Tesla, maar dit is de eerste nieuwe…
Je mag ook met mij meerijden, zelf ook woonachtig in Zeist en in afwachting van een MY. ;-)
 
Ik heb hem ook zelf gekocht en toen mijn eindfactuur in mijn account popte, stond daar het VIN nummer ook in.
Dus eindfactuur al goed gecontroleerd?
Hee wanneer had jij m besteld? Ik op 4 september, maar ik heb nog niets gehoord of ontvangen. Ook in mijn account staat alleen een RN nr en de aanbetaling factuur en de bestel overeenkomst. Bij volgende stappen dat ze contact gaan opnemen, maar dat staat er al sinds begin september
 
Hee wanneer had jij m besteld? Ik op 4 september, maar ik heb nog niets gehoord of ontvangen. Ook in mijn account staat alleen een RN nr en de aanbetaling factuur en de bestel overeenkomst. Bij volgende stappen dat ze contact gaan opnemen, maar dat staat er al sinds begin september
Oei, dat is echt balen zeg. Ik heb op 16-09 besteld.
Eindfactuur kreeg ik op 25-10 inclusief VIN.
sms voor levering kreeg ik 5-11 Gepland voor 30-11.
heb je ze al gecontact? Tesla Den Haag is zeer behulpzaam en makkelijk te bereiken.
aan de hand van je RN nummer vertellen ze je de status van je bestelling.
succes.
 
Oei, dat is echt balen zeg. Ik heb op 16-09 besteld.
Eindfactuur kreeg ik op 25-10 inclusief VIN.
sms voor levering kreeg ik 5-11 Gepland voor 30-11.
heb je ze al gecontact? Tesla Den Haag is zeer behulpzaam en makkelijk te bereiken.
aan de hand van je RN nummer vertellen ze je de status van je bestelling.
succes.
Ik heb amsterdam geprobeerd en een keer tilburg. Ik ga den haag eens proberen...:)
 
Ah, ik ga er eigenlijk vanuit dat als er een rode MY op zou staan ik al wel wat gehoord zou hebben. Tesla geeft aan nog niets te weten over mijn bestelling of vin, dus vertaal ik dat naar dat ie nog ergens ver weg op een boot staat. Of erger, nog in China...:-0 Vind het wel heel lastig hoor gezien ik al begin september besteld heb. En dan allemaal berichten lezen van veel latere bestellingen die wel zijn geregeld. Maar ja, misschien zitten er nog wel veel meer klanten te wachten die niet hier actief zijn.