Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ah, ik ga er eigenlijk vanuit dat als er een rode MY op zou staan ik al wel wat gehoord zou hebben. Tesla geeft aan nog niets te weten over mijn bestelling of vin, dus vertaal ik dat naar dat ie nog ergens ver weg op een boot staat. Of erger, nog in China...:-0 Vind het wel heel lastig hoor gezien ik al begin september besteld heb. En dan allemaal berichten lezen van veel latere bestellingen die wel zijn geregeld. Maar ja, misschien zitten er nog wel veel meer klanten te wachten die niet hier actief zijn.
Bestelling geplaatst in mei, dus je bent zeker niet de enige zoals ik eerder schreef. (Grijze, zwart, 19" trouwens).
December is nog steeds bij mij de maand dat alles goed moet komen, maar ben benieuwd. Als het waar is dat het voornamelijk 20" op de aankomende boten staat, is dat logisch.
 
Bestelling geplaatst in mei, dus je bent zeker niet de enige zoals ik eerder schreef. (Grijze, zwart, 19" trouwens).
December is nog steeds bij mij de maand dat alles goed moet komen, maar ben benieuwd. Als het waar is dat het voornamelijk 20" op de aankomende boten staat, is dat logisch.
Ik heb ook 19", ik dacht hier te lezen dat het juist de 20" was die nu november leverdata hebben.
 
Trouwens: Donderdag geen handel (Thanksgiving) en vrijdag dunne handel (Nasdaq open 18-22:00 uur onze tijd), dus het schuift waarschijnlijk nog een weekje door, nu Elon niet genoeg tijd heeft om deze week 8 (of was het nog 10) mln stuks te verkopen. Vandaag past het niet in de markt, hooguit de numerologisch inmiddels beroemde 934.091.
 
Op 6 oktober bestelling geplaatst (blauw, zwart interieur, 19 inch) voor aflevering in november.
Dat lukt inderdaad net met een bevestigde afleverdatum van 29 november.
Mijn kenteken ⬇️
 

Attachments

  • 37A8A25C-BFDB-4ED0-AF7D-062DF4F3B52E.jpeg
    37A8A25C-BFDB-4ED0-AF7D-062DF4F3B52E.jpeg
    43.6 KB · Views: 44