Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt! Ik heb een reservering gemaakt (vermoedelijk levering september). Ga nog even wachten met de X te cancelen tot ik de Y daadwerkelijk gezien heb. Maar ik ben op basis van wat ik op youtube zie en hier lees toch zeer geneigd om voor de Y te gaan. Scheelt m in levertijd en ik euros ook :)
Beter om de X aan te bieden en zo het voordeel van de lagere prijs te benutten. Zeker geen reservering cancelen.
 
Asjemenou, AD toch!

sowieso ook een van de weinige keren dat Tesla pers toelaat in Tilburg denk ik. Voorheen stonden overal "niet fotograferen" borden
 
sowieso ook een van de weinige keren dat Tesla pers toelaat in Tilburg denk ik. Voorheen stonden overal "niet fotograferen" borden
Dat was toen ze er nog auto's assembleerden. Die tijd is voorbij.

Krijg er morgen mijn M3. Zal wel zonder glas champagne zijn. Sweet memories, de informatiebijeenkomst te Tilburg nadat de MS besteld was, met partner. :)
 
Dat was toen ze er nog auto's assembleerden. Die tijd is voorbij.

Krijg er morgen mijn M3. Zal wel zonder glas champagne zijn. Sweet memories, de informatiebijeenkomst te Tilburg nadat de MS besteld was, met partner. :)
met het risico op mijn vingers te worden getikt omdat we het over een M3 hebben in een MY draadje.... (schande!)

alvast gefeliciteerd! :D
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Runescom and Enzo63
Dachten ze bij Vossen ook (maar die kleur ..... :D ).

Tesla-Model-Y-Hybrid-Forged-Series-HF-3-%C2%A9-Vossen-Wheels-2020-1004-1047x695.jpg
 
Vorige week de Model Y besteld.
Zou geleverd worden in september, maar vandaag reeds een mail gehad dat de afhaling zaterdag reeds kan ingeplanned worden.

Nu zou ik zeggen joepie, maar helaas heb ik mijn verzekering en finance nog wat laten hangen met het idee dat het maar tegen eind september is.
Nu zal ik er wel werk van maken en hopen dat ik volgende week een Y-driver ben.

De leasing van de S loopt binnen 14 dagen af.