Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
De Lake Fuxian is net gearriveerd in Zeebrugge.
 

Attachments

  • 925796A4-146F-4D61-B4F9-5DD9F0BBC7D8.jpeg
    925796A4-146F-4D61-B4F9-5DD9F0BBC7D8.jpeg
    1.2 MB · Views: 73
  • Like
Reactions: job-lek
Goedemiddag dames & heren!
Ik ben Ricardo & ik volg dit draadje al een eventjes. 17 Oktober mijn MYLR besteld in midnight silver zwart interieur en zwarte velgen. 28 Oktober een VIN match gehad en zojuist te weten gekomen dat mijn nieuw bolide zich op de Hoegh Kobe bevind. Aankomst 22-11-2021! Ik heb nog geen leveringsdatum gehad. Weet iemand hoe lang het duurt vanaf aankomst Zeebrugge tot levering in Tilburg? En zijn er hier ook mensen die wellicht ook al weten dat hun wagen zicht op de Hoegh Kobe bevind en die al wel weten wanneer hun wagen geleverd wordt?
 
@RicardoS Bij mijn Model 3 (voorjaar 2021) zat er een kleine 2 weken tussen aankomst in Zeebrugge en de uitlevering in Tilburg. Als ik me niet vergis is dat een redelijk normale termijn, dus misschien wel een mooi Sinterklaas cadeautje voor jou? :)
Oh dat zou enerzijds leuk maar ook heel zuur zijn. De dealer had op 17 oktober gezegd dat als ik hem in dezelfde week zou kopen hij nog in november geleverd zou worden.
 
Ik voeg me bij deze ook bij de club!

20 sept een witte Y besteld en op 7 okt toch maar aan laten passen naar een blauwe (19 inch / zwart interieur).

Afgelopen week maar even contact gehad met mijn contact hier bij Tesla in Groningen. Hij gaf aan dat ze voornamelijk 20 inch Y's verwachten voor de November leveringen en december pas waar grotere aantallen verwachten met 19 inch.

Gisteravond was plots mijn eindfactuur zichtbaar in mn account en vanochtend een sms dat hij onderweg is naar Nederland. Op de eindfactuur staat een geplande leveringsdatum vermeld van 15 dec. Kan ik hier van uitgaan of kan dit nog gaan afwijken?

Ben in ieder geval blij met mijn uitgesteld Sinterklaas cadeau!
 
20 sept een witte Y besteld en op 7 okt toch maar aan laten passen naar een blauwe (19 inch / zwart interieur).
Mooie kleur. Ik heb zitten dubben over blauw met wit interieur, maar dat laatste stuitte op een veto van de directie, dus maar gekozen voor rood met zwart interieur.

Hij gaf aan dat ze voornamelijk 20 inch Y's verwachten voor de November leveringen en december pas waar grotere aantallen verwachten met 19 inch.
Dus dat is de oorzaak van de 'trage' levering. Dit is informatie die SeC Zwolle/Wezep mij niet kon geven. #blijmettmc
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Ik voeg me bij deze ook bij de club!

20 sept een witte Y besteld en op 7 okt toch maar aan laten passen naar een blauwe (19 inch / zwart interieur).

Afgelopen week maar even contact gehad met mijn contact hier bij Tesla in Groningen. Hij gaf aan dat ze voornamelijk 20 inch Y's verwachten voor de November leveringen en december pas waar grotere aantallen verwachten met 19 inch.

Gisteravond was plots mijn eindfactuur zichtbaar in mn account en vanochtend een sms dat hij onderweg is naar Nederland. Op de eindfactuur staat een geplande leveringsdatum vermeld van 15 dec. Kan ik hier van uitgaan of kan dit nog gaan afwijken?

Ben in ieder geval blij met mijn uitgesteld Sinterklaas cadeau!
Dit is mij ook verteld. Ik had in eerste instantie 19 inches maar ben later geswitcht naar 20 omdat die sneller geleverd zou kunnen worden.
 
Ik voeg me bij deze ook bij de club!

20 sept een witte Y besteld en op 7 okt toch maar aan laten passen naar een blauwe (19 inch / zwart interieur).

Afgelopen week maar even contact gehad met mijn contact hier bij Tesla in Groningen. Hij gaf aan dat ze voornamelijk 20 inch Y's verwachten voor de November leveringen en december pas waar grotere aantallen verwachten met 19 inch.

Gisteravond was plots mijn eindfactuur zichtbaar in mn account en vanochtend een sms dat hij onderweg is naar Nederland. Op de eindfactuur staat een geplande leveringsdatum vermeld van 15 dec. Kan ik hier van uitgaan of kan dit nog gaan afwijken?

Ben in ieder geval blij met mijn uitgesteld Sinterklaas cadeau!
Ik kreeg bij mijn final invoice 3 ook een leveringsdatum te zien van 1 december: dus denk dat dat wel klopt ;)