Het loopt hier stilaan echt de spuigaten uit. Ik en de bestelde leasewagen lijken wel de speelbal te zijn tussen de verschillende SeC's en de leasing. Er is gewoon geen communicatie. Af en toe een boute SMS van Tesla uit, waardoor ik zelf maar weer aan de slag mag om na te gaan hoe het zit met mijn wagen. De lease weet van niets, de Tesla SeC's zijn telefonisch gewoon niet bereikbaar en via mail is het ook weer niet goed. Ik had een dag verlof genomen om de wagen te gaan halen in Brugge de 22ste, omdat de SMS aangaf dat ik vanaf de 22ste de wagen kan ophalen als ik bevestig (niet bij de deur, eigenlijk was ophaling in Aartselaar). Ik heb dat meteen bevestigd voor de 22ste, maar voor zover het er naar uit ziet zal het niet doorgaan. Geen antwoord van Tesla, lease weet van niets, etc... Papierwerk zal niet in orde zijn, expertise van huidige wagen en regeling achterlaten wagen in Brugge heb ik ook nog niet kunnen regelen, simpelweg omdat ik nergens zekerheid heb en nergens die zekerheid kan verkrijgen.
Ik zal de verlofdag alvast maar annuleren, want met deze korte werkweek zal er zeker niets in huis van komen.