Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
En daarbij komt kijken dat een RWD in de meeste gevallen lekkerder stuurt dan een AWD.
Ik vermoed dat de draaicirkel ook wat kleiner zal zijn.
Ik heb het over acceleratiecijfers. Ik zal altijd in sport blijven rijden. Daarom zei ik ook: iedereen moet doen waar die gelukkig van wordt!
Heb je al eens met een Performance gereden? Het is mijn eerste auto met versnellingen aan het stuur en ik heb mij een paar keer vergist bij het selecteren van vooruit of achteruit. Ik ben toch blij dat ik niet in sport zat :D
 
Ik vermoed dat de draaicirkel ook wat kleiner zal zijn.

Heb je al eens met een Performance gereden? Het is mijn eerste auto met versnellingen aan het stuur en ik heb mij een paar keer vergist bij het selecteren van vooruit of achteruit. Ik ben toch blij dat ik niet in sport zat :D
Ik heb meerdere keren met de P gereden. Mijn droomauto in ieder geval!

Wees blij dat je geen ID van VW rijdt. Daar weet je nooit welke versnelling je selecteert. Bij Tesla gaat dat veel makkelijker. Omlaag is D, omhoog is R.
 
  • Like
Reactions: FlyinRhy
Ik heb meerdere keren met de P gereden. Mijn droomauto in ieder geval!

Wees blij dat je geen ID van VW rijdt. Daar weet je nooit welke versnelling je selecteert. Bij Tesla gaat dat veel makkelijker. Omlaag is D, omhoog is R.
Het is inderdaad logisch. Dat is het probleem niet. Soms doet een mens domme dingen. Mijn collega heeft een muurtje geraakt, was de YLR.

Ik kom van deze en vond hem erg handig, maar ook mooi.
evoque.PNG
 
Ben benieuwd of deze EDD aangehouden wordt. Ik hoop het alvast voor jou, maar de mijne is omwille van het witte interieur opgeschoven van september 22 naar volgend jaar…
Ach, ik wacht gewoon af, ik kan het nauwelijks geloven dat die zo snel zou komen. Als je op de bestelpagina mei 2023 ziet staan voor mijn uitvoering dan klopt er iets niet. Maar wij hebben geen gebrek aan auto's dus ik laat het rustig op me af komen.
 
  • Like
Reactions: Paco
Mijne vandaag opgehaald. Niks aan op te merken, geen gekraak, gepiep of zaken die niet in orde waren. Allemaal tip top. Auto was gekoppeld nog voor dat ik die in ontvangst nam in de app. Heb dan ook meteen al koeling opgezet zodat het lekker zitten was.
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

Mijne is vandaag weer 2 weken vooruit geschoven..
 
  • Like
Reactions: Endja
Mijne vandaag opgehaald. Niks aan op te merken, geen gekraak, gepiep of zaken die niet in orde waren. Allemaal tip top. Auto was gekoppeld nog voor dat ik die in ontvangst nam in de app. Heb dan ook meteen al koeling opgezet zodat het lekker zitten was.
Veel plezier ermee! Fijn om te horen dat alles in orde was, geeft mij althans de indruk dat de dagen van mankementen voorbij zijn
 
  • Like
Reactions: Endja and DM231191