Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren was het redelijk dramatisch bij Hoevelaken, Naarden en Amsterdam vanuit het oosten komende.
De Tesla heeft mij keurig langs de roodgekleurde wegen geleid door Amersfoort, langs de golfbaan van Naarden en de noordzijde van Amsterdam in plaats van via de volledig dicht zittende A10.
De navigatie doet inderdaad soms gekke dingen, maar qua fille vermijden doet hij het naar mijn mening behoorlijk goed.
Wel let ik er op of hij veel wisselt van voorgestelde route, wat lijkt mij betekent dat er eigenlijk niet veel verschil qua tijd tussen de verschillende route-opties zit.
In dat geval wil ik de oorspronkelijke snelweg i.t.t. het advies toch nog al eens wel blijven volgen.
 
Wel let ik er op of hij veel wisselt van voorgestelde route, wat lijkt mij betekent dat er eigenlijk niet veel verschil qua tijd tussen de verschillende route-opties zit.
In dat geval wil ik de oorspronkelijke snelweg i.t.t. het advies toch nog al eens wel blijven volgen.

je kan toch instellen hoeveel verschil in tijd er moet zijn, vooraleer hij een andere route neemt, bij mij staat dit op 10minuten denk ik
 
...De navigatie doet inderdaad soms gekke dingen, maar qua fille vermijden doet hij het naar mijn mening behoorlijk goed...
Ik begrijp dat je vrouw de optie 'Babe Repellent' heeft aangezet?
Was dat niet die OTA update van een paar honderd euro voor hen die de 'Babe Magnet' al hebben?

Toch jammer, want een beetje gezelschap in de file is nooit weg...
 
Ik begrijp dat je vrouw de optie 'Babe Repellent' heeft aangezet?
Was dat niet die OTA update van een paar honderd euro voor hen die de 'Babe Magnet' al hebben?

Toch jammer, want een beetje gezelschap in de file is nooit weg...

Vraag mij af hoeveel mensen op dit forum Frans kunnen begrijpen.
Ik laat de fout maar staan, is een leuke verschrijving en scherp gezien Paul! LOL.:biggrin:
 
Excuses voor de flits die weerkaatst wordt...

Maar: ik had ook gewoon rechtdoor kunnen gaan. Zeker aangezien het gehele klaverblad vol stond met auto's... Geen idee wat hier nu de bedoeling van was, maar ik heb er wel even smakelijk om kunnen lachen.. Eddie heeft gewoon een strikje om de weg gelegd :)

View attachment 101790

Grappig, ik wist niet dat je op die manier toch op de A16 kon blijven.
Toen ik deze spaghetti opzocht op Google Maps kwam ik daar nog iets tegen: de kortste snelweg van Nederland: de A38, nog geen 1500 meter lang.
En te denken dat bij de opening van het eerste deel van de A5 de minister nog riep dat dat de kortste snelweg was...
 
Eerder gelezen dat er iets als een navigatie versie Q bestaat? En dat die alleen bij SeC via USB geladen kon worden?
Ik heb er voor aflevering om gevraagd bij DS, maar die wist van niets.
Iemand iets meer detailinfo zodat ik gerichter door kan vragen?