Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.

Cool! Ik heb net de mobile connectivity uitgezet en ook het data sharen (voor nu alleen) plus aan de wifi thuis gehangen...eens kijken wat er gebeurd.

Over 4 weken rijden wij naar het zuiden, en het zou fijn zijn als dat op de nieuwe navigatie zou kunnen. (niet dat alle overige nav's zo goed zijn; vorig jaar met de Volvo V60PIH werden we dwars door Brussel heengestuurd terwijl we richting Parijs reden)
 
Cool! Ik heb net de mobile connectivity uitgezet en ook het data sharen (voor nu alleen) plus aan de wifi thuis gehangen...eens kijken wat er gebeurd.

Over 4 weken rijden wij naar het zuiden, en het zou fijn zijn als dat op de nieuwe navigatie zou kunnen. (niet dat alle overige nav's zo goed zijn; vorig jaar met de Volvo V60PIH werden we dwars door Brussel heengestuurd terwijl we richting Parijs reden)
Best leuke ideeën om zo de navigatie eerder te ontvangen :D
 
  • Funny
Reactions: J-Peters
2018.24 er op vanmorgen en idd geen browser meer.
Ik was in Sec Amsterdam en die vertelde dat het klopte dat de browser niet meer werkte bij deze update, en de volgende zal het dan weer verhelpen melde hij.
Volgens mij nog steeds dezelfde navigatie.
(Geen online routing te zien)
Wat er nou wel is gedaan is mij een raadsel.
Zie foto.

27EFB61B-0321-4FF4-B226-D2DB354B3CCA.jpeg
 
Ik ben toch even benieuwd. Ik heb ca 3 weken geleden mijn S opgehaald en deze heeft versie 2018.21. En ik ben echt tevreden over de navigatie. Vandaag kwamen we wat files tegen en de navigatie van Tesla gaf exact hetzelfde aan als die van Google. Dus inclusief alternatieve routes wel of niet. Zijn er mensen die dit anders ervaren??
 
Is die nieuwe navi beter dan de vorige? Of is het gewoon het verwijderen van 3rd party software met niet noodzakelijk een betere functionaliteit?
Functioneel vooral hetzelfde maar uitvoering is beter. Kaarten van IC en MCU nu gelijk (was Navigon vs Google) en perfect up to date. Met MCU2 is routeberekening een miljoen keer sneller. Display in IC bevalt mij beter dan de oude ‘snelwegborden’ waardoor detail view even wegviel.