You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedank allen voor de tips en de andere opties.
Maar wat schieten we op met een verwarmde achterbank? Behalve dat ik dan verwarmde golfstokken heb als ik in de winter ga golfen? Behalve wat logeetjes zal de achterbank voornamelijk dienen als plek voor onze jassen en tassen.
Minimaal 400km bereik zonder tussentijds laden en zonder met het zweet in je bilnaad te hoeven rijden is voor mij een breekpunt. Alles daaronder valt af, alles daarboven is bespreekbaar. Als we over 400km langer doen dan met onze (kleinere auto) Fiat 500, dan schieten we er niet zoveel mee op. (Als dieselrijder ben ik nu verwend met ruim 1000km op een volle tank van 53 liter)
Premium package is sowieso geselecteerd
De Frunk is inderdaad een leuke feature, handig voor op vakantie als schoenenrek (goed verkooppunt voor mij vrouw)
En ter aanvulling: als range in de winter een punt is, kan je met de stoel- en onderschat het niet: stuurverwarming (cabine temp dan omlaag) fors bezuinigen op het wattverbruik.Ik zou subzero nemen omdat je dan verwarmde ruitensproeiers en ruitenwissers hebt. Dus nooit gedoe met bevroren wissers. Verwarmd stuurwiel kan ook erg prettig zijn en verwarmde achterbank kan in sommige situaties ook handig zijn. Stoelverwarming werkt immers veel sneller dan hele cabine opwarmen. Als je dus geen tijd hebt om voor te verwarmen, dan is dit een heel prettige functie om de tijd door te komen totdat de cabine op temperatuur is. (ook al gaat cabine opwarmen erg snel bij Tesla).
Er zijn diverse accupakketten geweest in diverse groottes. Ik denk dat ik het goed samenvat als ik zeg dat Tesla in het begin in de type-aanduiding de niet voor rijden beschikbare capaciteit meerekende.@Keezje ah vandaar. Vanaf bouwjaar x dus een ander accupakket in de auto.
Bijna 10% minder is best aardig btw
Er zijn diverse accupakketten geweest in diverse groottes. Ik denk dat ik het goed samenvat als ik zeg dat Tesla in het begin in de type-aanduiding de niet voor rijden beschikbare capaciteit meerekende.
Het gaat natuurlijk meer om aangegeven VS werkelijke range.
Stoelverwarming voor is standaard, daar heb je geen subzero pack voor nodig.En ter aanvulling: als range in de winter een punt is, kan je met de stoel- en onderschat het niet: stuurverwarming (cabine temp dan omlaag) fors bezuinigen op het wattverbruik.
Als Excel nerd dat ik ben, had ik van de week mijn configuratie opgeslagen en vanmorgen voor een financial lease offerte weer een auto samengesteld. Soms moet je dingen laten rusten om vervolgens een betere keuze te maken.
Blijkt dat Tesla de prijzen heeft aangepast! Jawel, in voordeel van de koper! Scheelt me op de aanschaf €2350
Wat er is veranderd:
Aanschaf 100D -€1,100
Premium upgrade +€1,300 (maar nu inclusief sub zero, dus niet meer apart)
Autopilot -€500
Zelfrijzende functie -€300
Subzero €-1,150 (zit nu in premium upgrade)
Lak -€100 (uiteindelijk voor Midnight Silver gekozen ipv pearl white)
Zonnedak -€200
Premium interieur -€300
Kijk daar word ik best blij van (het zijn de kleine dingen )