Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe 2023 dashcam settings

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgen mijn USB stick eens bekekeneens om het resultaat van de nieuwe default dashcam settings te checken.
SentryClips: geen opnames meer sedert 13/1 - Sentry staat op behalve thuis en op het werk. Ook geen meldingen gehad trouwens.
RecentClips: map is leeg
SavedClips: bij het indrukken van de opnameknop lijkt er geen lijn op te trekken: ik heb opnames die varieren tussen de 3 en de 10 minuten, allemaal opgesplitst in clips van 1 minuut in 1 folder.

De USB sticks zullen in ieder geval minder verslijten.
 
Eén van de kernfeatures van mijn Tesla is op deze manier wel verdwenen. Maar Phil V, jij komt toch uit België: hebben jullie hetzelfde probleem?
 
Je bedoelt de gratis spionage functionaliteit... ;) De auto voor iemands huis zetten en filmen maar ;)
Je kunt ook een camera voor iemand zijn of haar neerzetten en filmen als dat de bedoeling is. Maar mijn Tesla deed dat sowieso al niet. Alleen bij beweging werden beelden opgeslagen en dat gebeurd nu ook niet meer.
 
Bij mij werd er ook plots niets meer door sentry mode opgenomen. Blijkt dat er een nieuwe switch werd ingevoerd die nu standaard uit staat . Na re-activatie werkt alles terug naar behoren. Check jullie settings in de auto dus eens.
hierdoor werd schade op de supermarktparking niet geregistreerd trouwens...
 
Ja. Afgelopen weekend nog geparkeerd met sentry aan. Er was één incident en dat was ik toen ik bij de auto kwam. Ik heb geen reden om aan te nemen dat hij alle andere mensen die naar de auto toeliepen niet detecteerde.
Software 2023.2.12.
Exact! Dit is ook sinds kort het enige wat ik zie. Voorheen zag je veel meer events…
 
Sentry staat thuis altijd uit ivm verbruik maar als ik ergens anders parkeer laat ik hem altijd aan staan. Afgelopen weekend bijv. ook gewoon een correcte sentry melding (en opname) van iemand die op de straat zelf vlak langs de auto liep. Filmpje was ook lang genoeg. Wel heb ik het idee dat Sentry iets minder gevoelig is, de keren dat ik in de auto kom met 20+ meldingen lijken verleden tijd.
 
  • Informative
Reactions: DM231191