Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe referral actie?

This site may earn commission on affiliate links.
En bovenop de gratis 1500km charge tegoed is er één kans per referral, per maand in de loterij van een founder editie voor een model Y en per kwartaal wordt er onder de referrals een Roadster verloot.
Dit lijkt me allemaal toch iets normaler en eerlijker dan voorgaande acties.
 
  • Like
Reactions: S-19910
En ook de kans op het winnen van een model Y of een roadster met een handtekening van elon en Franz erop.
CDA3EC10-2702-4183-901E-ED75EB8C42E7.jpeg
 
Last edited:
En we waren net zo blij dat de topics niet meer werden bedolven onder referral links o_O

Het lijkt me dan ook handig om nog een keer de regels te onderstrepen:

- Er mogen geen referral links worden geplaatst in topics, handtekeningen en dergelijke.
- Referral links mogen niet ongevraagd in PB’s worden toegestuurd.
- Overtredingen kunnen worden bestraft :rolleyes:

Deze regels kunnen worden aangepast wanneer dat prudent wordt geacht.

Mod
 
  • Like
Reactions: Adm
En we waren net zo blij dat de topics niet meer werden bedolven onder referral links o_O

Het lijkt me dan ook handig om nog een keer de regels te onderstrepen:

- Er mogen geen referral links worden geplaatst in topics, handtekeningen en dergelijke.
- Referral links mogen niet ongevraagd in PB’s worden toegestuurd.
- Overtredingen kunnen worden bestraft :rolleyes:

Deze regels kunnen worden aangepast wanneer dat prudent wordt geacht.

Mod
Straf - ouderwets zweepslagen hahaha
 
  • Funny
Reactions: woes
Of op basis van de odometer, of gewoon een aantal kWh op basis van het typical verbruik.

Odometer lijkt me lastig, wat als je tussentijds thuis gaat laden? Zoals ik al zei, het lijkt me weer heerlijk voer voor discussie. En we blijven hollanders. Ze hadden dit gewoon in kWh moeten uitdrukken, al dan niet in iets van '300 kWh (estimated 1500km)'.
 
Ben vooral benieuwd hoe ze "1500km" gaan berekenen. Lijkt me weer heerlijk voer voor discussie.
Zoals eerder aangegeven. Hey aantal km dat bij geladen wordt tijdens de laadsessie. (Zoals ik voor mezelf al 6 jaar noteer.) Wat je daarna met die die opgeladen km doet is uw zaak. Opstoken in verwarming of er een bepaalde afstand mee afleggen, kies het zelf maar;)
 
Valt best mee toch:
Pak van elk het gemiddelde verbruik volgens de fabrieksopgave, en je bent er zo.
(Bij onze ZOE zat een gratis laadpas voor 20.000km, werkt precies hetzelfde)