You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt inderdaad. Zowel adapter als laad kabel worden vergrendeld.Zodra je de adapter in de auto steekt vergrendeld deze de adapter aan de stekker... als je alleen de adapter aansluit zie je de twee vergrendelingspennen er uit komen.
Zeker met het oog op de toekomst waarbij dit de nieuwe standaard is.Wij gaan het zien, vandaag komt de mobiele service bij mij de upgrade uitvoeren. Toch prettig dat ik dan meer flexibiliteit heb en ook kan laden bij de V3 chargers.
Dan moet je nog altijd de adapter kopen, maar moet er geen ombouw meer gebeuren.Hoe zit het met de MS/MX Ravens van na mei 2019? Ik rij rond in een MX Long Range Raven van december 2019. Ik begrijp dat die al CCS ready zouden moeten zijn, maar ik heb nog de oude aansluiting (Type 2). Dus was gisteren bij Rijswijk even wat gevloek omdat navigatie mij voor het opladen daarheen leidde.
Ah. Jammer dat ze niet de hele unit vervangen zodat je geen adapter nodig hebt. Maar ach.Dan moet je nog altijd de adapter kopen, maar moet er geen ombouw meer gebeuren.
weet je zeker dat je adapter niet achterin ligt ? Ik heb ook een dec 2019 Raven - weliswaar pas in Feb gekocht - maar die kwam met adapter en update... - onderin de achterbak, naast kabels en trekhaak en zo, in een apart hoesjeDan moet je nog altijd de adapter kopen, maar moet er geen ombouw meer gebeuren.
Ja hoor, ik zie nu ook alle V3 SC’s op het scherm.Bij mij ook niet. Hoe is het bij jou opgelost?