Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Steeds meer mensen zullen jouw afweging maken. Elk jaar minder netto opbrengst (0,5% minder HRA). Ook nog iets met dividend i.p.v. loon en geen (of bijna geen) bijtelling over die vermaledijde elektrische auto's.
En nu, in 2017 om de cash flow voor de DGA pensioenafkoop te faciliteren.
In weerwil van alle goede bedoelingen richting versimpeling van de fiscaliteit, blijft er genoeg werk voor de betreffende adviesbranche...
 
Plezierige kerstdagen iedereen !
tesla-kleur donker-A4-2.jpg
 
Xfrank said:
ze is net terug van vakantie op Bali en ze is momenteel niet echt op zoek naar een vaste job, Ze heeft andere plannen...o_O
Ze wil in januari op wereldreis vertrekken voor 5 maand. (zelf sta ik hier niet echt voor te springen:confused:)
Nog een kleine week en het is zover. Ons dochter vertrekt op 5 januari op haar wereldreis.:confused:
De 15 maanden wachttijd (2012-2013) voor mijn eerste model S waren de langste maanden van mijn leven.... maar de komende 5 maand zullen ook knap lastig worden.

Even nog wat spullen bij elkaar zoeken.
20161230_135157[1].jpg

Nuttige tips zijn steeds welkom (zowel voor de dochter als voor ons;))
Travel-love-peacens.com
 
Nog een kleine week en het is zover. Ons dochter vertrekt op 5 januari op haar wereldreis.:confused:
De 15 maanden wachttijd (2012-2013) voor mijn eerste model S waren de langste maanden van mijn leven.... maar de komende 5 maand zullen ook knap lastig worden.

Even nog wat spullen bij elkaar zoeken.
View attachment 208303

Nuttige tips zijn steeds welkom (zowel voor de dochter als voor ons;))
Travel-love-peacens.com
Ben zelf geen globetrotter, maar een vriendin van mij wel. Die werkt regelmatig voor sawadee. Die doen veel interessante rondreizen. Dus misschien een idee als ze een stuk georganiseerd de wereld rond wil? Kleine van ons is pas 2...moet er niet aan denken dat hij de kriebels krijgt en de wereld over wil....

Beste tip? Verbieden die achterlijke handel :p. Succes de komende maanden!
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
Ik wil je niet ontmoedigen maar in deze tijden ik zou het niet toestaan. Ieder zijn gedacht natuurlijk maar ik zou het niet kunnen loslaten.:(
Op haar 15 de zat ze op haar eentje 3 weken in Thailand voor fotoshoots en op haar 16 de woonde ze een maand in Barcelona voor modellenwerk.
Achter de hoek kan je ook op de verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn. het enige verschil is, dat je dan sneller ter plaatse bent als er iets zou schelen.
Dus forumleden, wees paraat voor een interventie naar Sri Lanka, Thailand, Australië, Nieuw zeeland, Amerika of Canada;)