Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
In eerste instantie was ik verwonderd dat Tesla reclame maakte in de luchthaven van Toronto en Vancouver ...

IMG_2456.JPG


maar nu weet ik waarom:
Zelfs de gondels zijn hier tegenwoordig van een V8 voorzien! :eek:

IMG_2651.JPG
 
Voor een discussie op Autoweek (ja verspilde energie...maar soms toch leuk) zat ik op de Noorse Tesla site. Daar krijgt met blijkbaar 5 jaar en 100.000km garantie en niet 4 jaar en 80.000km zoals wij. Is dat eigenlijk altijd zo geweest, of past Tesla de garantie in zijn algemeenheid aan?
 
Nog een kleine week en het is zover. Ons dochter vertrekt op 5 januari op haar wereldreis.:confused:
De 15 maanden wachttijd (2012-2013) voor mijn eerste model S waren de langste maanden van mijn leven.... maar de komende 5 maand zullen ook knap lastig worden.

Even nog wat spullen bij elkaar zoeken.
View attachment 208303
Travel-love-peacens.com

ik kan haar in ieder geval niet verwijten dat ze niet aan haar vader denkt:cool:
vrije val.jpg


groeten uit Cairns Australië
 
Voor een discussie op Autoweek (ja verspilde energie...maar soms toch leuk) zat ik op de Noorse Tesla site. Daar krijgt met blijkbaar 5 jaar en 100.000km garantie en niet 4 jaar en 80.000km zoals wij. Is dat eigenlijk altijd zo geweest, of past Tesla de garantie in zijn algemeenheid aan?


Garantie kan per land verschillen, in de VS heeft VW en Audi standaard ook 4 jaar en 100.000KM terwijl het hier 2 jaar is en je kan tegenwoordig bijkopen.

Betreffende reclame, de Model X die op schiphol in de hal staat mag ook wat kosten.