You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Effectief ontmoedigingsbeleid, dus.Bij Supercharger Beaune en op weg naar de wintersport de proef op de som genomen. Met ongeveer 15% SoC eerst een model3 priority stall genomen: bleek te laden aan 83 kW, dan een gewone stall geprobeert en ja hoor 108kW
Wij zijn afgelopen nacht in 10,5 uur uit Chatel naar huis gereden inclusief laden. Ook de ervaring dat de gecombineerde laders tot 95 kW gingen terwijl de enkele stalls met 118 kW starten. Met een model S 85
Beter bereik, maar minder capaciteit?Waarom niet met de 3 als ik vragen mag? Die heeft toch een stuk beter bereik dan z'on S uit 2014 (350 km schat ik ook bij jou)
In de 3 passen de skies en snowboards idd niet, in de S wel. De S heeft idd "maar" een effectief bereik van ongeveer 300-350 km dus met de 3 zal zeker sneller zijn. Van de zomer wel met de 3 naar Kroatie!Waarom niet met de 3 als ik vragen mag? Die heeft toch een stuk beter bereik dan z'on S uit 2014 (350 km schat ik ook bij jou)
In de 3 passen de skies en snowboards idd niet, in de S wel. De S heeft idd "maar" een effectief bereik van ongeveer 300-350 km dus met de 3 zal zeker sneller zijn. Van de zomer wel met de 3 naar Kroatie!
Bereik is natuurijk een voordeel, aan de andere kant je hebt vakantie dus de tijd. Ik heb die stops om de 2 a 2,5 uur niet als storend ervaren. Het maakte voor het gezin de rit juist erg aangenaam. Als je mindset is de rit hoort bij de vakantie dan is de ervaring ook anders.
hier vanochtend weer terug thuis aangekomen na weekje skien oostenrijk Brixem in Thale,
vanaf Brixem naar thuis is 870km volgens navigatie, google maps navigatie geeft 8uur 22 minuten,
volgens abetterrouteplanner.com en ook de interne Tesla navigatie kwam ik op 3 supercharger sessies van elk 30minuten (uiteindelijk wordt dat 40minuten per sessie - omdat max 92/96kW laden...)
Met wat instellingen en ervaringen die ik al heb met abetterrouteplanner kwam ik op 10uur en 20minuten.
En door de rust in de nacht te rijden (vertrek 22:00uur en aankomst 08:10 thuis - is ideaal voor kleinere kids, ik heb ze niet zo dat ze rustig en stil naast elkaar zitten voor langer dan 2 uur - anders veel herrie op de achterbank)
Ja we stoppen ook altijd daar. Het eten is ook erg goed. Voor de kinderen rekenen ze een kindertarief van 12 euro voor een hoofdgerecht en een nagerecht. En we hebben het niet over lullige frites met nuggets maar hetzelfde menu als volwassenen!Als je naar Zwitserland gaat is de Mercure bij Straatsburg ook wel een aanrader. De SuC ligt op terrein van het hotel en is altijd rustig. Kamers zijn schoon, maar niet al te groot. Retaurant is prima, ontbijt ook.Hebben vaak aanbiedingen, heb nu kamers voor 2pers incl ontbijt voor 99 euro/nacht
In de 3 passen de skies en snowboards idd niet, in de S wel. De S heeft idd "maar" een effectief bereik van ongeveer 300-350 km dus met de 3 zal zeker sneller zijn. Van de zomer wel met de 3 naar Kroatie!
Ik was in januari met een 75d op wintersport. De hele tijd onder 0 en in de avond min 12. Dan mag je er gerust bijna 100km afhalen (met volle belading)
Ja precies, ik wil met de 3 maar onze snowboards passen er niet in.
Ik kan de bank wel platgooien aan 1 kant maar dan zitten de kids wel erg krap.
Denk erover om maar boards te huren nu. Schoenen enzo neem ik dan wel mee.
Ik zit met zelfde dillema. Overweeg mogelijk ook deze alleen weet niet hoeveel effect dat gaat hebben op range,
Ski Rack Locking carrier for skis and snow boards
Dat heb ik eigenlijk ook. Je hebt wel de dakdragers van tesla voor een model 3. Eigenlijk zou een trekhaak met daarop een koffer nog het handigst zijn. Die trekhaak mag alleen (nog) niet officieel....
voor de S zijn er wel een aantal die met een trekhaak van Brink rondrijden ( zoals dit Fietsendrager trekhaak - Trekhaak + montage al vanaf €368! - Brink )Eigenlijk zou een trekhaak met daarop een koffer nog het handigst zijn. Die trekhaak mag alleen (nog) niet officieel....