Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Past-ie in mijn garage? Hulp gevraagd

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,

Ik heb een Model S besteld en die gaat in mei a.s. geleverd worden.
Nou vraag ik mij af: past hij in mijn garage?

De Model S is behoorlijk breed, 218cm incl. uitgeklapte spiegels las ik ergens. Mijn garage ingang is 240cm breed, maar aangezien ik er schuin in moet rijden is het nog best even spannend.

Is er iemand in de buurt bij mij die al een Model S heeft en een keertje langs zou willen komen om samen te kijken hoe moeilijk of makkelijk het inrijden in mijn garage is?
Ik woon in Elspeet.

Alvast bedankt voor je hulp!
 
Heb dit weekend ook een test gedaan, binnenrijden in een ondergrondse garage van onze loft.de inrit ligt compleet zijdelings tov van de inrit zelf.
Mijn huidige Mondeo Break is even lang als de Tesla, maar Tesla is inderdaad een 3-4cm breeder. In het begin lukt het me niet om zelf met de mondeo in 1 keer binnen te geraken, maar oefening baart kunst na 10-tal keer, kon ik perfect inschatten wanneer en hoeveel ik moest indraaien.
Heb dit weekend het geprobeerd met de Tesla, kon binnen, maar het lukte me niet (3-4 tal keer geprobeerd) om in 1 keer binnen te rijden. Ben zeer verrast hoe kort de Tesla draait, na nog een paar keer, zal het wel lukken om binnen te rijden. (Had ongeveer 2-3cm over aan beide zijden).
Bij ons is het probleem enkel de inrij zone, eenmaal door de opening hebben we zee van plaats ;-)

Suc6