En zie je daar ook faciliteiten bij andere laders?Als je op het SuC symbooltje klikt zie je een aantal pictogrammen met voorzieningen. Die info vul ik dan aan met wat ik op de satellietkaart zie als ik inzoom. Meestal voldoende info dan.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En zie je daar ook faciliteiten bij andere laders?Als je op het SuC symbooltje klikt zie je een aantal pictogrammen met voorzieningen. Die info vul ik dan aan met wat ik op de satellietkaart zie als ik inzoom. Meestal voldoende info dan.
Op de sattelietkaart wel. Daar zie je alles op.En zie je daar ook faciliteiten bij andere laders?
Dat kun je ook oplossen door een (half) uurtje eerder te vertrekken, of een accommodatie iets dichterbij te zoeken, dan heb je ook nog tijd om te zwemmen of even de stad in te gaan. Maar inderdaad, soms is de locatie van SuC niet optimaal…..ik - en mijn vrouw en zeker de kinderen - vinden het toch fijner om een uur eerder in het (doorreis) hotel of andere accomodatie aan te komen en de tijd te hebben om even te zwemmen, of een wandeling door het park/stad te maken voor het diner; in plaats van kosten wat het kost om te rijden en een SuC te bezoeken terwijl er een prima alternatief langs de snelweg ligt.
Ik heb al gezwommen aan SuCs.Dat kun je ook oplossen door een (half) uurtje eerder te vertrekken, of een accommodatie iets dichterbij te zoeken, dan heb je ook nog tijd om te zwemmen of even de stad in te gaan. Maar inderdaad, soms is de locatie van SuC niet optimaal…..
Je kunt het ook oplossen door niet op vakantie te gaan en in het lokale zwembad te gaan zwemmenDat kun je ook oplossen door een (half) uurtje eerder te vertrekken, of een accommodatie iets dichterbij te zoeken, dan heb je ook nog tijd om te zwemmen of even de stad in te gaan. Maar inderdaad, soms is de locatie van SuC niet optimaal…..
Dan kies ik toch voor af en toe iets omrijden voor de SuC en vervolgens zwemmen ergens aan de middellandse zeeJe kunt het ook oplossen door niet op vakantie te gaan en in het lokale zwembad te gaan zwemmen
Ik zou zeggen….. goede reden op op je vakantieadres te blijvenIk altijd maar bij iedereen pochen hoe makkelijk de Tesla navigatie werkt in combinatie met het laden op lange ritten. Voer ik vandaag mijn thuis bestemming in vanaf mijn vakantieadres geeft hij mij een eerste laadstop op die volgens de navigatie niet haalbaar is. Maar geeft ook geen alternatief. Wat is dat voor iets raars? Na al die jaren nooit eerder gezien
En als je zelf gaat zoeken, vind je dan een SuC dichterbij?Ik altijd maar bij iedereen pochen hoe makkelijk de Tesla navigatie werkt in combinatie met het laden op lange ritten. Voer ik vandaag mijn thuis bestemming in vanaf mijn vakantieadres geeft hij mij een eerste laadstop op die volgens de navigatie niet haalbaar is. Maar geeft ook geen alternatief. Wat is dat voor iets raars? Na al die jaren nooit eerder gezien
Ja, meer dan genoeg. Heb er nu zelf maar eentje handmatig geselecteerd.En als je zelf gaat zoeken, vind je dan een SuC dichterbij?
Bizar… ik zou zeggen rapporteren aan Tesla.Ja, meer dan genoeg. Heb er nu zelf maar eentje handmatig geselecteerd.
Ik zou gewoon vertrekken. Hij corrigeert wel.Ik altijd maar bij iedereen pochen hoe makkelijk de Tesla navigatie werkt in combinatie met het laden op lange ritten. Voer ik vandaag mijn thuis bestemming in vanaf mijn vakantieadres geeft hij mij een eerste laadstop op die volgens de navigatie niet haalbaar is. Maar geeft ook geen alternatief. Wat is dat voor iets raars? Na al die jaren nooit eerder gezien
Ik heb het ook al gehad op terugweg van Oostenrijk. Hij stelde een voor waar ik zou aankomen met 1% batterij, dat vond ik al krap. Dan tijdens het rijden was het verbruik toch hoger dan verwacht en zou ik aankomen met -4% en nog altijd stelde hij geen andere voor. Vond ik toch vreemd.Ik zou gewoon vertrekken. Hij corrigeert wel.
Ik challenge sowieso altijd wat hij voorstelt. Maar meestal corrigeer ik in de andere richting, door een SuC verder te nemen.
Opvallend genoeg gaven de app en in de auto zelf verschillende uitkomsten. De route in de app kwam nog wel logisch over. Later de route nog een keer laten berekenen in de auto en toen kwam hij met een voorgestelde laadstop van 1 uur en 5 minuten wat ook totaal onlogisch was omdat er zeker nog wel 10 laadstoppen mogelijk waren. Met de routeplanner in de auto lijkt dus iets aan de hand te zijn gezien ook de reacties hier boven. Voortaan dus eerst maar checken in de app want die lijkt wel goed te plannen.Bizar… ik zou zeggen rapporteren aan Tesla.
Had je dat gedaan via de app op de telefoon, of in de auto met het scherm.
Nu nog het gewenste percentage bij aankomst kunnen ingeven en we zijn er helemaal.Als je via de Tesla app je route invoert kan je de beginstand van je batterij aangeven, vind ik wel handig om wat extra speling te geven door 10% minder in te voeren.
Daar kwam ik gisteren vandaan en mijn eigen planning scheelde uiteindelijk bijna 40 minuten. Doorrijden tot zo’n 10% en dan tot zo’n 60% laden. Dus relatief korte afstanden tussen de stops.Ik heb gisteren mij rit naar Berlijn gepland met ABRP en de Tesla app, en beiden zeiden dat ik er pas om 20u25 (ABRP) of 21u10 (Tesla) zou geraken.
Ik stond er om 19u45.