Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Porsche Taycan

This site may earn commission on affiliate links.
Ik rij vaker Tesla (Model S P100D, Model 3P) dan SMU ooit Porsche zal rijden. Dus ja, ik denk dat @JanG007 het goed ziet. @Mad P***y daarentegen wat minder, opbouwende (!) kritiek mag niet. En als je selectief leest zoals sommigen hier blijken te doen, dan zie je alleen de kritiek. Positieve opmerkingen zijn er wel degelijk, en meer dan genoeg.


Ik weet dat Tesla bezig is geweest met een hud of iig projectie op het voorraam, zoals ik al eerder schreef. Om dan maar te roepen dat ik niet weet waar ik over praat is nogal slap.
Why Tesla should reconsider its stance against heads-up displays
ik was juist super blij bij de onthulling van de 3 dat het er niet bijzat. Maar hey ieder zijn ding.
Ik zou ook nooit een natte plasser kunnen krijgen van een Kona of Ioniq en jij vind ze wel weer geweldig :D
 
Niet slecht ......27x naar 200kmh (waar die gast allemaal tijd voor maakt ....)

Tijd voor maakt? Tis gewoon die man zijn baan hoor ;) Bij mij gaat ook veel vrije tijd zitten in mijn werk....

Ik weet niet of je je al eens in het YouTube verdienmodel verdiept hebt, of weet hoeveel Tesla's Bjorn al via referrals heeft gekregen (en verkocht, om de lening aan zijn moeder om de belastinggevolgen daarvan terug te betalen). Inmiddels heeft hij de nieuwe Roadster ook al weer in zijn gift-box staan geloof ik ;-)
 
Tijd voor maakt? Tis gewoon die man zijn baan hoor ;) Bij mij gaat ook veel vrije tijd zitten in mijn werk....

Ik weet niet of je je al eens in het YouTube verdienmodel verdiept hebt, of weet hoeveel Tesla's Bjorn al via referrals heeft gekregen (en verkocht, om de lening aan zijn moeder om de belastinggevolgen daarvan terug te betalen). Inmiddels heeft hij de nieuwe Roadster ook al weer in zijn gift-box staan geloof ik ;-)
Sterker nog hij krijgt 2 roadsters :eek:. Wel wilt hij met de verkoop van de ene, de andere aan belastingdienst afbetalen.
 
Volg de goede man al jaren....... hij gaat gewoon naar Duitsland om daar midden in de nacht 27x naar 200kmh op te trekken om te kijken wat er gebeurd (ik zou er geen tijd voor maken).
Uiteraard met een knipoog naar de Taycan.

Alleen jammer dat de tijden er niet bij staan (maar zullen vast gasten zijn die nu de video aan het timen zijn met de stopwatch). Wel indrukwekkend dat de 3 dit kan.

 
Last edited:
Dat het impact heeft op de componenten is wel zeker. Als je Ludicrous activeert wordt daar ook op geattendeerd. Neemt niet weg, dat je de mogelijkheid hebt en daarmee een arrogant gezicht naar de concurrent kan steken :). Je hoeft het extra vermogen niet te gebruiken. Sterker nog 99% van de tijd doe ik rustig aan.
 
Maar wat wil dit dan zeggen voor de PLAID? nog eens 100/150 pk erbij? (aangezien een 3° motor)

Grappig te weten dat er gelijktijdig een draadje loopt over het terugdraaien van vmax op de snelweg naar 100km/u.
Sta je dan met je PLAID monster :(