You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lekker traag zo’n systeem. Draait nog op Windows 95.
Dat is dan goedkoop reclame voor beide partijen.Stel je voor ….
Laadsnelheid Taycan Turbo S is dik in orde.
8-80% in 22 minuten
8-90% in 36 minuten
8-98% in 46 minuten
Versnelling boven de 200km/uur (met volle accu) is indrukwekkend.
Wacht, waarom vergelijken we nu een Model X met een Taycan?
Dit is toch het Taycan topic ? En ik vergelijk het met de MX én de MS. Wat is daar mis mee ?
Als je wilt mag je zelf de vergelijking met alle andere EV's uitrekenen.
Geef mij liever je mening over mijn voorgestelde vergelijk meet-methode met geladen WLTP kilometers.
Of weet jij wellicht nog een betere methode om laadsnelheid te vergelijken ?
En qua inhoud is de Model 3 een nog betere vergelijking.Omdat de MS natuurlijk een betere vergelijking is dan de MX.
Om duidelijk te maken dat een ruime 7 zitter het zelfs beter doet dan een 2 + 2?Wacht, waarom vergelijken we nu een Model X met een Taycan?
Ik zag het ook al in het filmpje van Fully Charged, en op de gedeelde afbeeldingen van Porsche zelf...Aldus het AD.
Perfect is de Taycan echter niet. Zo zijn de drie beeldschermen alle drie van een andere leverancier en daardoor stemmen de graphics en symbolen niet overeen. Ook werken de touchscreens slecht. Wie wil ‘pinchen’ met de navigatie, of het volume van de muziek harder of zachter wil zetten, wordt geconfronteerd met traag of zelfs even niet reagerende displays. Wat wel knap is, is het feit dat je ondanks het hoge tech-gehalte niet permanent wordt geconfronteerd met piepjes, trillingen in het stuur of alarmsignalen wanneer je iets doet waar de auto mogelijk gevaar in ziet. Je wordt als bestuurder duidelijk serieus genomen en terecht. Immers: Porsche-rijders worden wel geacht iets te weten van autorijden.
hier lees je verder.
Privacy settings