Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Porsche Taycan

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was overigens ook gek van een nieuwe 911, tot ik met een Model X ging testrijden. Als ik de nood had voor iets met 4 wielen erbij voor het plezier, dan zou ik eerder kijken naar een elektrische oude 911 of een Tesla Roadster. Met 2 jaren ervaring in een Tesla met zo een verdomde biofilter vind ik het moeilijker en moeilijker om uitlaatgassen nog te verdedigen.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Als ik deze Porsche zou kunnen kopen, dan zou ik ook geen AP willen. Kom op zeg: zo'n auto koop je om zelf te rijden. Tesla rijders willen misschien meer vervoerd worden, maar Porsche rijders trekken de knip omdat ze zelf willen genieten achter het stuur.
mijn €0,02
zelf genieten kan altijd, maar ik wil toch de optie hebben (voor die prijs) om het autosnelweg werk te laten doen. voor de rest prachtige auto lijkt me
 
In de praktijk ben ik vaak toch zelf aan het sturen en heb alleen tacc aan in de file, dit om een gat te laten voor motorrijders. In duitsland en oostenrijk moet je een rettungsstrasse vrijhouden je kan ap helaas geen offset geven naar links of rechts.
 
  • Like
Reactions: Fralamjo
Sja, in de praktijk rij ik 100% op autopilot op de snelweg. Ik ben zelf ook motorrijder en die motorrijders kunnen nu ook al comfortabel erlangs. En de rettungsgasse slaat erop dat je bij stilstaand verkeer ruimte maakt voor voorrangsvoertuigen, niet dat je al filerijden in de berm gaat rijden. En in Duitsland mogen motorrijders zelfs niet filefilteren ;).
 
  • Informative
Reactions: MaH
Alle Belgische bakkers zijn open op zondag: het is hun beste dag. Vonden we hier juist een cultuurverschil tussen Nederland en België?
Afhankelijk van je regio zijn er in NL wel bakkers te vinden die ok zondag open zijn. Anders gewoon een Turkse bakker opzoeken, die zijn altijd open ;)
(Turks brood met kaas uit de oven, prima na-kater ontbijt:) )