You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik begrijp dat je nooit navigatie gebruikt? Handig he, die navigatie voor actuele verkeersinfo.
Boeing 737, 787, Airbus. Head Up Display (HUD) Zelfs de kleintjes van Embraer hebben het standaard.
Troost je... Mijn MS heeft nog EAP en dus wel automatisch parkeren, maar dit gaat zo traag dat ik het helemaal nooit gebruik. Zelf parkeren gaat altijd een stuk vlotter. In het begin wel eens geprobeerd, maar behalve dat het traag is heb ik ook wel eens moeten ingrijpen omdat ik wel erg dichtbij een andere auto kwam. Wellicht dat dit laatste onderhand is opgelost. Je mist echt niks. Summon vind ik overigens wel handig. Dat gebruik ik juist weer vaker dan ik had verwacht.Een Kia kan zelf inparkeren enz en ik maar aan m’n vrouw uitleggen dat een Tesla dit niet kan.....zonder +6000 euro op te hoesten
Ik kan me voorstellen dat dit te maken heeft met de vorm van de voorruit. Zowel in de Porsche als de Model S ligt de voorruit erg plat om een gunstige Cw waarde mogelijk te maken. Dan lijkt het me lastig om een HUD te integreren, tenzij je zo'n lelijk rechtopstaand glaasje gebruikt. Overigens mis ik een HUD niet echt in de auto. Met auto-pilot aan tuur ik toch al een beetje in het rond....Ik vind in de M3 ook het scherm niet echt handig zitten, had voor die prijs bij beide merken toch echt wel een HUD verwacht. Ik geniet er nog dagelijks van in mijn goedkope Kona.
Ik was al afgehaakt toen de MS stopte met acceleren en toen weer door ging alsof deze moest doorschakelen....
Verder zeggen uitwijk proeven in de stromende regen meer iets over de banden die op dat moment de meest zwakke plek is.
Ach, Gewoon grappig om de reacties te zien Is tenslotte een Taycan draad op een Tesla forum.
Moet dringend eens op een Porsche forum gaan zien om te kijken hoe men tegen deze “rivaliteit” aankijkt.
En kijk: Porsche Taycan Forum - TaycanForum.com als je daar de kop leest.....of hoe auto’s kunnen polariseren....
Klopt, maar aan de andere kant zie je wel dat de Porsche inderdaad in staat is om vaak de versnelling van 0-60 km/h te doen waar je de Tesla inderdaad langzamer ziet worden. Zoals verwacht. Niets nieuws onder de zon en niets ten nadele van Tesla want die is niet als race auto ontworpen. De Porsche wel.
Volgens de tekst doet een P100D 3,2s over van 0-100.
Waarschijnlijk is dit alleen met een half lege batterij want standaard was dit altijd al 2,7s en een Raven in 2,6s.
De Raven hebben ze niet getest maar die heeft een beter onderstel en zou daardoor beter uit de test komen.
De vraag is waarom vergelijken ze een oude P100D die kennelijk niet de tijden haalt waarop deze ontworpen is en waarom durven ze of willen ze er geen Raven naast te zetten.
Nogmaals met heel veel van deze test ontbreekt de objectiviteit al om op zijn minst twee nieuwe auto's naast elkaar te zetten.
Over de SoC zeggen ze niets en dat is bij een BEV het belangrijkste bij een dragrace.
Dus maak je niet druk.
Ik heb recentelijk geen KLM toestel zonder HUD gezien en ga voor de platinum card.
Goh, een verbeter punt is meteen zeveren. Het is echt erg gesteld met sommigen hier.
Ik maak dagelijks gebruik van dynamische route informatie. Er gebeurt onderweg namelijk nog wel eens wat in Nederland, het van te voren even kijken werkt niet.