Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Project Highland (Model 3 redesign)

This site may earn commission on affiliate links.
1695360018705.png


Standaard trekgewicht van 1000 kg bij de highland 👌🏻

 
Gisteren de M3 Highland in de showroom van Hengelo gezien. Dat zal het model zijn dat in Utrecht en de EV experience stond. Ik was prettig verrast. Het is een hele mooie wagen geworden. Vooral de voorkant is helemaal goed en zelfs mooier dan de S (IMHO). De achterkant is er ook wel op vooruitgegaan, maar vond ik eigenlijk al wel aardig.

Rijden kon helaas niet, maar het viel me wel op dat als je de deuren dicht deed dat het enorm stil was. De hele showroom stond vol mensen, dus dat was wel indrukwekkend. Het geluid kon helaas niet al te hard (leek wel een limiter op te zitten), dus geen idee hoe dat klonk op wat hoger volume. Ben benieuwd hoe zich dit vertaald naar de weg. Dit was een zwarte M3 met standaardvelgen en zwart interieur (wel een AWD), maar die zag er best al wel goed uit. Als RWD ook nog eens binnen de SEPP regeling, dus dan heb je best een nette wagen voor een redelijk bedrag.
 
Gisteren de M3 Highland in de showroom van Hengelo gezien. Dat zal het model zijn dat in Utrecht en de EV experience stond. Ik was prettig verrast. Het is een hele mooie wagen geworden. Vooral de voorkant is helemaal goed en zelfs mooier dan de S (IMHO). De achterkant is er ook wel op vooruitgegaan, maar vond ik eigenlijk al wel aardig.

Rijden kon helaas niet, maar het viel me wel op dat als je de deuren dicht deed dat het enorm stil was. De hele showroom stond vol mensen, dus dat was wel indrukwekkend. Het geluid kon helaas niet al te hard (leek wel een limiter op te zitten), dus geen idee hoe dat klonk op wat hoger volume. Ben benieuwd hoe zich dit vertaald naar de weg. Dit was een zwarte M3 met standaardvelgen en zwart interieur (wel een AWD), maar die zag er best al wel goed uit. Als RWD ook nog eens binnen de SEPP regeling, dus dan heb je best een nette wagen voor een redelijk bedrag.
Stond er een deur open?
Dan is volume van audio (tijdelijk) gereduceerd.
Deur weer dicht is terug naar oude/ingestelde niveau.

(deze "slimme aanvulling" is op gegeven moment via updates op m'n M3 gekomen)
 
Stond er een deur open?
Dan is volume van audio (tijdelijk) gereduceerd.
Deur weer dicht is terug naar oude/ingestelde niveau.

(deze "slimme aanvulling" is op gegeven moment via updates op m'n M3 gekomen)
Tijdens de EV experience stond de tesla in 'showroom modus' (stond op display) en was onder andere ook het volume gelimiteerd. zal dus wel onderdeel zijn van de showroom modus.
 
  • Like
Reactions: bugboy
Kan je de Highland al gaan bekijken in andere showrooms dan Utrecht of Hengelo? Iemand recent nog in Eindhoven of Roermond geweest?
Ik vermoed dat het steeds dezelfde Model 3 is die overal opduikt. Ze hebben er eentje die zo op de passende events neerzetten. Gisteren was de officiele opening van de vestiging Hengelo, dus vandaar dat die daar stond.
Tijdens de EV experience stond de tesla in 'showroom modus' (stond op display) en was onder andere ook het volume gelimiteerd. zal dus wel onderdeel zijn van de showroom modus.
Dat zal het inderdaad zijn geweest. Het viel me al op dat je vanaf 60% volume je nog wel de slider verder kon doortrekken, maar dat het geluid gelijk bleef. Ik was even benieuwd hoe het geluid klonk van de nieuwe 3. Met die isolatie zou je verwachten dat je op vol volume buiten niets meer zou horen. ;)
 
Staat er nu een in Utrecht (midnight cherry red). Mooiere auto geworden, met name de neus is goede verbetering. Ik zou echter niet overstappen, zo groot is het verschil ook weer niet. Geloof wel dat deze goed zal verkopen.

De led strip, kermis.....maar kan uit.