Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
Maar staat die dan ook als geldige referral in de uw APP en uw "mytesla" page?
daar heb ik het probleem mee. dat ze hem als geldig aangeven (nog steeds trouwens) maar dan op mijn aanvraag waar de mail blijft, doodleuk melden dat er eentje bij zit die niet geldig is.
Nee was nog in de tijd dat de referrals na afloop vd periode niet behouden bleven.
3 of 4 x over gebeld/gemaild en het toen opgegeven. Dan maar geen Tesla weekend tas.
 
Voor de liefhebbers hier ook nog een referral code beschikbaar, naast onbeperkt supercharge krijgt je er een Signature zwarte Wall connector bij ;).
PM voor de code :D

Dikke disagree.
Gaan we nog wat tegen mekaar opbieden ?
Awel; bij mij krijg je de velgen ! Enkel vandaag geldig; zolang het aanbod strekt.


Overigens 100% in strijd met de forumregels en de regels van het referalprogramma.

Zo niet naar de letter; dan zeker naar de geest.
 
  • Informative
Reactions: TS_Rob
Weet iemand hoe lang het duurt voordat die Awards verstuurd worden? Ik heb een vriend die een WallConnector wil hebben en voor mij staat er eentje klaar als het goed is... Maar goed, dat zal toch geen maanden duren?
 
En voor de 22"velgen zal het dan waarschijnlijk niet anders zijn? Of liggen die gewoon op voorraad?

Niet op voorraad, ze worden speciaal geleverd, net zoals de Arachnids. Duurt een 3-tal maanden tussen de moment dat je besteld via de link in je mail tot dat je ze krijgt.
Mijn Arachnids op 2 januari besteld, 10 april geleverd. Het kan soms ook sneller gaan als je geluk hebt.

Wallconnector zou vanaf juni klaar zijn volgens de app... Elon time natuurlijk ;)
 
Niet op voorraad, ze worden speciaal geleverd, net zoals de Arachnids. Duurt een 3-tal maanden tussen de moment dat je besteld via de link in je mail tot dat je ze krijgt.
Mijn Arachnids op 2 januari besteld, 10 april geleverd. Het kan soms ook sneller gaan als je geluk hebt.

Wallconnector zou vanaf juni klaar zijn volgens de app... Elon time natuurlijk ;)

Het huidige referral programma loopt eind april af, kan ik dan spoedig daarna een mail ontvangen? Ik wil dan graag voor de winter onder mijn huidige 20” MX standaard set winterbanden leggen.
 
Hallo, iemand nog een referal nodig? Graag PM, wil graag de mini bestellen...
Voor 30 April krijg je er ook nog € 500,00 tegoed bij schijnbaar. Gr.
Gefeliciteerd. Je eerste post en meteen al een berg disagrees. Wat had je gedacht? Dat er op dit forum alleen maar mensen zitten die wachten tot iemand met een referral code komen zodat ze eindelijk een Tesla kunnen bestellen?
Ik zou zeggen stel je eerst gerust voor, kijk even om je heen, verdiep je in de etiquette en probeer daarna eens iets zinvols bij te dragen. Succes.
 
  • Like
Reactions: MarcelS and Xfrank
Gefeliciteerd. Je eerste post en meteen al een berg disagrees. Wat had je gedacht? Dat er op dit forum alleen maar mensen zitten die wachten tot iemand met een referral code komen zodat ze eindelijk een Tesla kunnen bestellen?
Ik zou zeggen stel je eerst gerust voor, kijk even om je heen, verdiep je in de etiquette en probeer daarna eens iets zinvols bij te dragen. Succes.
Vond het wel een grappige post :D, dus ter welkom een funny van mij.
@Bramvo We zijn best aardig hier op het forum hoor, laat je niet afschrikken!