Voor mij de eerste keer in 9+ jaar. Fikse knal voor over/onderdruk in ieder geval.Ik heb wel vaker een blikken knal uit het batterypack als er over of onderdruk in het batterypack ontstaat. Bij superchargen komt dat ook vaker voor
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij de eerste keer in 9+ jaar. Fikse knal voor over/onderdruk in ieder geval.Ik heb wel vaker een blikken knal uit het batterypack als er over of onderdruk in het batterypack ontstaat. Bij superchargen komt dat ook vaker voor
Geen meldingen boven in je grote scherm? Je kunt ook in het service menu inloggen en daar kijken.Voor mij de eerste keer in 9+ jaar. Fikse knal voor over/onderdruk in ieder geval.
Je hebt de knalpot als optie genomen?Nog geen schade, maar gisteren tijdens het rijden een harde knal van achter mijn rug.
Geen melding gezien. Ik hou het maar op een freak incident.Geen meldingen boven in je grote scherm? Je kunt ook in het service menu inloggen en daar kijken.
Soms is iemand zelfs een vijs kwijt. Vlaamse uitdrukking voor wie een beetje gek is.Even google translate gebruikt voor Vijzen. Ik wist niet dat dat schroeven waren. Maar die zou een Tesla mederwerker ook toch los kunnen maken. En weer vast. Ze kunnen volgens mij alleen zeggen dat het niet volgens Tesla spec is en dat de verantwoording bij jouw ligt. Misschien moet je het zelf weer vast schroeven. Zodat Tesla er niet verantwoordelijk voor is.
Want is alleen de onderplaat beschadigd of ook nog de bumper?
Bij jullie een vijs kwijt bij ons is dat een schroefje los.Soms is iemand zelfs een vijs kwijt. Vlaamse uitdrukking voor wie een beetje gek is.
Er is 1 gat van de bumper uitgescheurd. Ik heb daar op de binnenkant een alu plaatje ‘meegevezen’ met 2 ‘vijzen’ als spalk.
Omdat het om garantiewerk gaat hebben ze wellicht wel reden om moeilijk te doen.
Achterliggend verkeer moet altijd in elke situatie tijdig kunnen stoppen. Tesla kaneven een dingetje algemeen. ik heb afgelopen week iemand achterop de model y gehad. dit omdat naar mijn inziens de model y een te agressieve noodrem handeling uitvoerde. hoe hier nu mee om te gaan? is niet mijn fout en verzekering van de tegenpartij word netjes aansprakelijk gesteld en zal ook alles betalen echter vind ik het persoonlijk een fout van mijn tesla en vind ik dus dat tesla verantwoordelijk is.
Ja, SchadenetIn Duitsland heeft een busje onze zijkant geschampt. Gelukkig op het laatste moment naar de goede kant uitgeweken (ik zag hem van achteren aankomen) waardoor hij er niet vol in is gekomen en we er niets van gevoeld hebben. De auto hoefde zelf niet in te grijpen ik kon zelf op tijd remmen. Hij wordt naar Schadenet in Breukelen gebracht. Iemand enig idee hoe lang zo'n reparatie duurt?
Dan wachten we tot hij bij Schadenet isJa, Schadenet
Mijn vrouw had in haar Model 3 in de eerste week een paaltje in haar achterbumper. paaltje stond er opeens . Maar levertijd van een ongespoten bumper was toen 10 weken, is ze mooi de auto 3 maanden kwijt geweest. Dat was wel in 2014. Voorraad van schadedelen zal nu wel beter zijn lijkt me..Dan wachten we tot hij bij Schadenet is
Ik was nieuwsgierig of iemand een beetje een richting wist ivm levertijd van onderdelen.
Er zijn uitzonderingen. Acuut stoppen voor kleine dieren zal leiden tot vergoeding aan de achterliggende partij. Nu kan je gaan afvragen wat zijn kleine dieren en waarom zijn hun uitgezonderd. Maar zo is de wet.Achterliggend verkeer moet altijd in elke situatie tijdig kunnen stoppen. Tesla kan
Dus nooit in fout zijn.
We beseffen niet welke afstand er daarvoir nodig is. Hij had nog het voordeel dat je ook actief moest stoppen en dus nog een remafstand nodig had en niet op een tegenligger reed of op een stilstaande vrachtwagen. Stel je voor dat daardoor je remafstand 0 was. Remafstand 0 is zo zeldzaam dat we er geen rekening mee houden (ik trouwens ook niet). Maar wettelijk gezien zouden we dat wel moeten doen. Daarom zijn we altijd in fout als we op een voorligger rijden.
Dan wachten we tot hij bij Schadenet is
Ik was nieuwsgierig of iemand een beetje een richting wist ivm levertijd van onderdelen.
In België zou ik dit voor de rechtbank trekken : Remmen voor een hondEr zijn uitzonderingen. Acuut stoppen voor kleine dieren zal leiden tot vergoeding aan de achterliggende partij. Nu kan je gaan afvragen wat zijn kleine dieren en waarom zijn hun uitgezonderd. Maar zo is de wet.
Hangt er echt vanaf. Ik ben de mijne 2 maanden kwijt geweest omdat soms blijkbaar niet alle onderdelen tegelijkertijd toekomen bij het schade bedrijf.Dan wachten we tot hij bij Schadenet is
Ik was nieuwsgierig of iemand een beetje een richting wist ivm levertijd van onderdelen.