Bij een afspraak met een ranger moet je toch het adres invullen?Ik heb sinds mijn verhuizing 2 jaar geleden al meerdere malen ruzie gehad met Tesla omdat mijn oude adres op recente facturen staat. Dieptepunt was de factuur voor de aanschaf van FSD voor mijn MS 2018 die ik gekocht heb toen ik al lang en breed was verhuisd. Dus deze Tesla heeft nooit op mijn oude adres gestaan. Ik heb echt alles geprobeerd om dit opgelost te krijgen, uiteraard alles goed gezet op de Telsa.com site, diverse E-mails, langs bij het SeC, etc. Eindelijk staat op mijn meest recent SuC facturen het juiste adres!
Vandaag had ik een mobile service afspraak voor mijn bestuurdersstoel die niet altijd naar voren wil kantelen. De service monteur belt netjes op "ik kan over een kwartier bij u zijn". Prima. 20 minuten later hangt hij weer aan de lijn "Ik heb de bewoner van oude huis wakker gebeld". Ok, lekker dan. Hij zou wel gaan navragen waar het adres nog verkeerd staat.
Er is duidelijk een schaduw systeem intern bij Tesla waar ze alleen zelf gebruik van maken en je als klant dus weinig invloed op hebt.
Ik ben verhuisd, maar de ranger kwam de vorige week keurig naar het door mij in de app ingevulde nieuwe adres.