He, het gaat vervelen.. Woensdag afspraak voor vervangen koplamp (bekende euvel: DRL LED doorgefikt). Maandag gebeld of het via Mobile Service kon, prima. Graag zelfs. Vandaag afspraak, vaste monteur (Tinus) stipt op tijd.
ivm. de regen en de werkzaamheden waarbij veel bloot komt te liggen (blijkbaar moet bumper er af) afgesproken dat hij de auto naar SeC brengt (paar km rijden). Geen probleem, ik mocht de 'Mobile Service auto' lenen mocht ik toch ineens weg moeten.
2 uur later auto weer op de stoep met vervangende koplamp.
Zal niet zeggen dat het maken van die afspraken via de App nou super fijn is (gebrek aan 2-weg contact), maar het werkt opzich wel en Tesla houdt zich netjes aan de afspraken.
ivm. de regen en de werkzaamheden waarbij veel bloot komt te liggen (blijkbaar moet bumper er af) afgesproken dat hij de auto naar SeC brengt (paar km rijden). Geen probleem, ik mocht de 'Mobile Service auto' lenen mocht ik toch ineens weg moeten.
2 uur later auto weer op de stoep met vervangende koplamp.
Zal niet zeggen dat het maken van die afspraken via de App nou super fijn is (gebrek aan 2-weg contact), maar het werkt opzich wel en Tesla houdt zich netjes aan de afspraken.