RuudL
MS P85 2013
Het was inderdaad gezellig druk en ideaal om al je vragen af te vuren op de mannen van het mobile team. Moeten ze vaker doen!Super veel auto’s aanwezig, warme drankjes, hapjes, soep, vuurtje en gezellig bijkletsen. Top!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het was inderdaad gezellig druk en ideaal om al je vragen af te vuren op de mannen van het mobile team. Moeten ze vaker doen!Super veel auto’s aanwezig, warme drankjes, hapjes, soep, vuurtje en gezellig bijkletsen. Top!
Vandaag bij suc Naarden waren alle rangers van NL aanwezig om kennis te maken en kleine probleempjes op te lossen. Bij de X is de raamlijst goed ingezet en bij de S is de krakkende deur verholpen. Super veel auto’s aanwezig, warme drankjes, hapjes, soep, vuurtje en gezellig bijkletsen. Top!
View attachment 488759 View attachment 488760 View attachment 488761 View attachment 488758
Ze zeiden dat het vuurtje naast de suc geen kwaad kan
Toch maar bij een erkend Tesla hersteller gegaan.
Er moet een nieuwe deur in en de rest is maar oppervlakkige schade.
Wel nog zo rondrijden tot 13 januari want ze gaan in verlof
Was tot 17:00 uur, je bent een beetje laatWeet iemand tot hoe laat dit doorgaat?
Was tot 17:00 uur, je bent een beetje laat
Net weer terug van het Tesla Service centre in Eindhoven. Nu de tweede achtereenvolgende keer dat ik daar hopeloos slecht geholpen ben. Na twee uur wachten maar eens gevraagd hoelang het nog ging duren, konden ze niet zeggen omdat iedereen zat te lunchen...!? Na mijn vraag of ik de auto onverrichte zaken weer mee kon nemen, stond hij binnen 5min weer buiten. Wat mij doet vermoeden dat er in twee uur tijd nog niks aangedaan was.. Kanloos.
Dit is ook ongeveer dat je kunt verwachten bij Breeman BMW...
Wel leuk ik was afgelopen week bij SeC Arnhem en daar gaat gewoon 2 van de 3 klanten vol los op de medewerkers. Maar het interesseert ze helemaal niks. Er lijkt zelfs een proces aan ten gronde te liggen hoe je met deze klanten dient om te gaan. Van nature ben ik niet zo maar begrijp van vele de frustratie wel degelijk. Ben bang dat Tesla nog steeds niet begrijpt dat indien er concurrenten gaan komen deze klantbeleving ooit zwaar gaat wegen. Ik ben heel eerlijk erover de M3P is een leuke auto maar indien er een 1:1 concurrent komt van een ander merk dan zal ik wss zeker de overstap gaan maken. Was vandaag trouwens verrast dat de telefoon weer word opgenomen bij de SeC’s. Helaas is de service functie uit mijn app verdwenen en weet niemand hoe je dat terug kunt krijgen.Bij dealers wordt feedback meestal nog wel serieus genomen en is er enige concurrentie , bij Tesla kijken ze je alleen glazig en wordt je genegeerd. Ik ga daar idd niet meer zitten wachten. Het interesseerd ze bij het SeC blijkbaar niet hoeveel tijd het de klant kost. Hoog tijd dat Tesla echte concurrentie krijgt.
Ben afgelopen weekend langs geweest bij Sec Aartselaar om een Model 3 te bekijken. Uitstekend te woord gestaan door een medewerker. Door tijdsgebrek wel geen proefrit kunnen maken. Ik sta op het punt om een witte Model 3 AWD LR met trekhaak te bestellen maar de verhalen over die slechte naverkoopservice en de soms belabberde lakkwaliteit schrikken me toch echt nog wel wat af. De rode LR AWD die ik kon bezichtigen en proefzitten zag er echter(op het eerste zicht toch...) op de meest kritieke punten vlekkeloos uit.
Aartselaar was inderdaad helemaal niet druk afgelopen zaterdag. Ze namen alle tijd om me uitleg te geven.. De combinatie rood/wit is inderdaad prachtig maar ook direct 3.000 euro meerprijs. Daarom hou ik het maar op het standaard wit/zwart met 18' zonder aero caps. De Tesla kost het dubbel van mijn huidige Golf 7 , dan mag je naar mijn mening toch ook een minstens evenwaardige kwaliteit verwachten.
Weet iemand, in België, hoe lang het duurt vooraleer een ranger langskomt (?)