Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Skiluik laten maken (model S)

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand of heeft iemand ervaring met het laten inbouwen van een skiluik in een model S. Volgens mij moet een carrosseriebouwer dat sowieso wel kunnen, maar misschien is er al een gestandaardiseerde oplossing.

Zou graag komende winter mijn eigen ski's meenemen en dan is een skiluik een mooie oplossing.
 
Weet iemand of heeft iemand ervaring met het laten inbouwen van een skiluik in een model S. Volgens mij moet een carrosseriebouwer dat sowieso wel kunnen, maar misschien is er al een gestandaardiseerde oplossing.

Zou graag komende winter mijn eigen ski's meenemen en dan is een skiluik een mooie oplossing.

De S heeft heeft geen neer te klappen armsteun. Zou betekenen dat je de rugleuning volledig moet laten aanpassen.Mijn ski's passen gewoon achterin met de bank naar voren geklapt en anders is er nog de mogelijkheid ze naar boven te laten steken. Bespaart je die aanpassen :)
 
25DDA753-DFAD-4CA8-8AC9-9768DB3C9060.jpeg
3B950C7B-6B4B-4349-B821-038C228DD6F5.jpeg
913A4571-59E4-4504-977E-7BE78ECCD5F0.jpeg


Was hier tot 1.79 m
 
tot 1m55 gaat diagonaal een snowboard ook goed. IMG_20170224_175107.jpg

Het board op de foto past er zelfs in de breedte in (dit is wel beetje board buigen om de hoek te maken en dus grote kans op krassen - maar het past :) .. overigens kan alleen als je niet een subwoofer achterin hebt)