Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sneeuwkettingen

This site may earn commission on affiliate links.
Sneeuwketting worden vaak online besteld en weer retour gestuurd. Eigenlijk best een foute business case dat online shopping met recht van retour. Maar ik vindt het weinig elegant om het zo te spelen. Met een AWD heb je ze overigens toch nooit nodig.
 
Sneeuwketting worden vaak online besteld en weer retour gestuurd. Eigenlijk best een foute business case dat online shopping met recht van retour. Maar ik vindt het weinig elegant om het zo te spelen. Met een AWD heb je ze overigens toch nooit nodig.
Wanneer komt er een bedrijf dat ze te huur aanbiedt voor een tientje per 10 dagen mits ongebruikt retour (plus evt verzendkosten). Als wel gebruikt bijv. € 25,— ? Je wordt er natuurlijk niet rijk van, maar het zou een service kunnen zijn van een bandenbedrijf.
 
Wanneer komt er een bedrijf dat ze te huur aanbiedt voor een tientje per 10 dagen mits ongebruikt retour (plus evt verzendkosten). Als wel gebruikt bijv. € 25,— ? Je wordt er natuurlijk niet rijk van, maar het zou een service kunnen zijn van een bandenbedrijf.

vroeger kon dat in ieder geval bij anwb.
Tegenwoordig koop ik ze gewoon. Goedkoopste setje zelfspanners vaak al voor 100 euro. Bij verkoop auto gewoon weer op marktplaats.
 
Hallo. Op 19 december ga ik voor een weekje op wintersport naar Frankrijk met Tesla Model 3 standard range. Ik vroeg me af of iemand misschien sneeuwkettingen te huur/leen heeft, bandenmaat: 235/45R18 (sorry de 8 gemist in de eerdere post :))
 
Voor de wintersport met oud&nieuw op zoek naar sneeuwkettingen voor Model 3 SR+ 18 inch. Nu dit gevonden:

18 inch sneeuwkettingen 235/45R18 online te bestellen!
✔ Merk : Picoya
✔ Type : Ideal 9mm
✔ Spanmethode: Handmatig (voorzien van spanratel)
✔ Montage methode: Zonder de auto te verrijden (makkelijk)
✔ Geschikt voor auto's met weinig ruimte achter het wiel
✔ Minimaal benodigde ruimte achter het wiel 9mm
✔ Geschikt voor alle velgtypes (staal en alu)
✔ Voldoen aan TUV keur en O-norm dus overal toegestaan
✔ Geschikt voor auto's met en zonder ABS/ESP
✔ Verpakt in kunststof koffer
✔ Incl plastic handschoenen, montage instructie en reserveschakels

EUR: 43,00

Is dit wat denken jullie?
 
Voor de wintersport met oud&nieuw op zoek naar sneeuwkettingen voor Model 3 SR+ 18 inch. Nu dit gevonden:

18 inch sneeuwkettingen 235/45R18 online te bestellen!
✔ Merk : Picoya
✔ Type : Ideal 9mm
✔ Spanmethode: Handmatig (voorzien van spanratel)
✔ Montage methode: Zonder de auto te verrijden (makkelijk)
✔ Geschikt voor auto's met weinig ruimte achter het wiel
✔ Minimaal benodigde ruimte achter het wiel 9mm
✔ Geschikt voor alle velgtypes (staal en alu)
✔ Voldoen aan TUV keur en O-norm dus overal toegestaan
✔ Geschikt voor auto's met en zonder ABS/ESP
✔ Verpakt in kunststof koffer
✔ Incl plastic handschoenen, montage instructie en reserveschakels

EUR: 43,00

Is dit wat denken jullie?

Ik zou Pewag, zelfspannend nemen. Prijsverschil ia het niet waard om in de kou te vloeken en tieren.
 
Goede tip dat zelfspannend. Maar bedoel je deze van Husky? Voor EUR 50?
235/45R18 | 18 inch sneeuwkettingen | Husky Butzi 9mm
.

Deze heb ik ook gekocht.
Koop idd zelfspannend. Met Awd waarschijnlijk nooit nodig maar voor dat prijsverschil wil je niet tobben en moeten naspannen midden in de sneeuw.

Van m’n vorige twee auto’s setjes hagelnieuw doorverkocht na verkoop van de auto’s :)
 
  • Informative
Reactions: Jxxst