Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Dat klopt idd. Ik heb ook vaak de updates via de app gedaan. Ik had de opmerking ook met enige scherts gemaakt. Soms doe ik het wel om te kijken wat er verschijnt, zoals dit keer omdat iemand de vraag had wat je ziet tijdens het updaten en omdat ik het zelf ook niet wist. Wat voor mij ook een reden om te kijken is of de wifi wel goed werkt En blijf automatisch even zitten.
Net software-update gehad. Helaas, zonder resultaat.
 
Wat ik nu twee keer heb meegemaakt met de laatste release is dat de richtingaanwijzer spontaan aan gaat. Maak niet uit of de auto op autopilot staat of niet. Iemand anders weleens meegemaakt?

Al eerder meegemaakt, vanaf Q4 op bepaalde punten.
- bij de oprit van de A1 vanuit Naarden;
- bij de oprit van A1 (Naarden) naar A10 (amsterdam) bij de invoegstrook na de bocht.

Slaat ook vanzelf weer af, verwart wel de achterliggers
 
  • Helpful
Reactions: Andre68
Merk geen spectaculaire verschillen in een klein weekje rijden met de laatste versie. Sinds deze laatste versie wel weer meer phantom brakes's gehad. Geen viaduct, bakspook, of krokodil in de buurt. En opvallend hoe lang de AP wacht met versnellen tot de ingestelde snelheid als een langzamer voorganger naar rechts is gegaan. Volgens mij is dat nieuw.

Ook bij uitvoegen, rijdend op de linkerrijstrook van een dubbele uitvoeger, blijft de auto inhouden als er op de rechterrijstrook van de oorspronkelijke rijbaan iemand voor je rijdt. Dat zal de awareness voor trager verkeer in andere rijstroken wel zijn. Leuk bedacht voor fileverkeer, maar niet zo handig bij kruispunten van snelwegen.
 
Ik heb bij de laatste update 2020.4.1 het idee dat het stroompedaal bij zeer licht aanraken al iets begint te rollen. Kan nauwelijks mijn voet op het pedaal houden.
En verder was het vreemd dat na de update mijn ruiten vanmorgen bevroren waren. Dat heb ik ook nog niet gezien bij de vorige versies;)
 
Ik heb nu problemen met de verlichting. Kan tijdens de rit wel de keuze maken van 'altijd aan'. Helaas na het afsluiten van de auto schiet de instelling terug naar automatisch? Hebben meer mensen dit?

Volgens de NL gebruiksaanwijzing (pagina 62) is dat zoals bedoeld; je kunt een andere instelling voor de verlichting kiezen maar de volgende keer dat je de auto start wordt altijd de instelling AUTO hersteld.