Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Tja, altijd rijden met dimlichten is natuurlijk momenteel wel een beetje tegen de verkeersregels in op wagens met dagrijverlichting. Maar inderdaad, het ware handig om de achterlichten ook samen met de dagrijverlichting te laten werken indien gewenst.
 
Uhm, je ziet toch niks van die achterlichten als je in de auto zit (behalve animatie)?

Ga voor automatisch en “let it go”.
Remlichten zie ik ook niets van als ik in de auto zit. Uitzetten maar?

Wij nemen daarnaast ook nog eens de moeite ELDA iedere keer uit te zetten.
Geen problemen mee hier... Heeft die ingegrepen waar je dat niet wilde dan? Edit: ah dit... Ik rijd regelmatig over dit soort wegen maar heb nog geen last gehad. Misschien zijn recente software versies beter hierin, of heb ik geluk met hoe mijn omgeving op de kaart staat. Vervelend als je elke rit dingen moet uitzetten.
 
Last edited:
Vermoedelijk voor de achterlichten. Die zou ik ook wel aan willen hebben overdag.
Je kunt handmatig je verlichting aanzetten echter je dient dan wel weer handmatig uit te zetten als je uitstapt.

mals niet tesla mede weggebruiker kon ik mij hier aan ergeren. Donkere auto’s zijn gewoon slecht zichtbaar. Heb dit nagevraagd en wat blijkt. Toenmalige minster Eurlings vond dat niet nog om bij wet te verplichten!..
 
Vannacht de 2020.4.1 update geïnstalleerd en vanochtend deed opeens de achteruitrijcamera het niet. Hard reset hielp niet.
Nadat iemand achter op reed in de file (gelukkig alleen blikschade) deed hij het weer wel... o_O

Lijkt me geen causaal verband maar meer berijders die dit probleem ervaren bij de update?
 
Vannacht de 2020.4.1 update geïnstalleerd en vanochtend deed opeens de achteruitrijcamera het niet. Hard reset hielp niet.
Nadat iemand achter op reed in de file (gelukkig alleen blikschade) deed hij het weer wel... o_O

Lijkt me geen causaal verband maar meer berijders die dit probleem ervaren bij de update?

Dat is pas een echt harde reset dan ;)
 
Vannacht de 2020.4.1 update geïnstalleerd en vanochtend deed opeens de achteruitrijcamera het niet. Hard reset hielp niet.
Nadat iemand achter op reed in de file (gelukkig alleen blikschade) deed hij het weer wel... o_O

Lijkt me geen causaal verband maar meer berijders die dit probleem ervaren bij de update?
Ik geef m'n laptop ook regelmatig een mep als ie niet goed werkt, waarom zou het bij een computer op wielen niet zo werken?
 
Vannacht de 2020.4.1 update geïnstalleerd en vanochtend deed opeens de achteruitrijcamera het niet. Hard reset hielp niet.
Nadat iemand achter op reed in de file (gelukkig alleen blikschade) deed hij het weer wel... o_O

Lijkt me geen causaal verband maar meer berijders die dit probleem ervaren bij de update?

Nee ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand na een software update achterop knalt:D
 
  • Funny
Reactions: Hbrink
Vandaag op eens geen geluid meer. Niet met radio en niet met spotify... Tijdens het rijden even een reset (wat duurt dat lang!) en toen uiteindelijk weer geluid... Apart...
Dat had de S85 (oldy, no AP!) Loaner van SeC Eindhoven vandaag ook... geluid sprong ineens weer aan toen ik thuis kwam, weet niet meer precies wat ik deed (ik meen 'Park', maar dat was al de 3e Park actie van die rit vanmiddag.)
Overigens met 2019 40 2 1 geloof ik. Hij heeft zich pas vanavond naar 2020 4 1 ge-update.