Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Hmmm, dan hoop ik dat ze snel aanpassen dat de matrixborden boven de snelweg als traffic light worden gedetecteerd.
Nu al een aantal malen meegemaakt dat een groene matrixpijl als groen verkeerslicht werd weergegeven.
Wordt voet op het pedaal houden als je Tesla elke keer wil stoppen voor een matrixbord....

Als je dergelijke zaken ziet is het zinvol om deze op te slaan en contact op te nemen met je SeC.

Het feit dat dit beschikbaar is in de US wil niet zeggen dat die ook in de EU beschikbaar komt. Dergelijke features zijn geo-locked en ik zie ze hier nog niet snel toegestaan worden.
 
Met 12.5 valt mij op dat de dashcamviewer vind dat er geen beelden zijn, terwijl die wel degelijk op de stick staan. Ik heb 1x een foutmelding gehad over de snelheid, maar die heb ik genegeerd omdat het sticky ruim aan de eisen voldoet.

Toen ik de beelden ging bekijken met sentryviewer viel mij positief op dat de beelden van de losse bestandjes nu WEL op elkaar aansluiten. Jammer voor Mr Keyer :D
 
lijkt bijna een hw dingetje te zijn misschien? Als ik op een N weg of ander weggetje rijdt, dan herkent hij het verschil tussen de reflector paaltjes en pilonen wel goed. Alleen die rood/wit gemarkeerde vierkante afzettingspalen ziet hij als oranje pilonen. In mijn geval dus hw3

Net even een kort ritje gemaakt over een N weg en ook bij mij worden de reflector paaltjes netjes herkend, zo heel af en toe worden ze weergegeven als pilon, maar in de meeste gevallen netjes als paaltje. Ik heb zelfs de indruk dat de vorige sw versie vaker in de fout ging en meer pilonnen zag.
Ik zit overigens ook op HW3.
 
Mij viel vandaag op dat de einddatum van de premium connectivity weergegeven word in de software tab. In mijn geval 9 maanden na aankoop.
55659C44-37DF-4D8D-9662-38430AE1DED4.jpeg
 
Op hw2.5 is alles een pilon, inclusief bomen

@Diiiirk
Misschien nog een kleine verfijning hierop... Wij rijden sinds Feb 2019 een M3, heel bewust zónder EAP óf FSD of hoe het 't ook mag heten ( dus onbekommerd en probleemloos EV-rijden... ), maar ook met HW 2.5 en 2020.12.5 worden ook bij ons volstrekt willekeurig vooral bomenrijen als piloontjes weergegeven. Niet alle bomen natuurlijk maar een aantal...! Nice.... :cool: