Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Nee kan ik niet bevestigen. Af en toe gebeurt mij dat wel eens bij NOA, maar vandaag geen enkele keer voorgekomen. Wellicht te maken met sneller wisselen van banen, na bevestiging?
De time out in 2020.4.1 is al langer, want nu kan de auto eerst een plaats zoeken, ver buiten de echte 5 seconden. Maar nog steeds is een time out onder de 20 seconden waardeloos omdat je nog steeds zelf goed moet timen en NoA er dus niks mee kan qua no confirmation lane changes.
 
De time out in 2020.4.1 is al langer, want nu kan de auto eerst een plaats zoeken, ver buiten de echte 5 seconden. Maar nog steeds is een time out onder de 20 seconden waardeloos omdat je nog steeds zelf goed moet timen en NoA er dus niks mee kan qua no confirmation lane changes.
Als in de doelstrook een auto vlak voor je rijdt kan hij niet wisselen omdat de afstand te klein is (logisch). Maar ipv wat vaart te minderen om afstand te nemen, blijft hij maar een beetje hangen totdat de tijd is verstreken. Dat kan nog verbeterd worden.
 
  • Like
Reactions: XanderB
Aangezien ik een M3P zonder AP heb zou ik dat hele scherm het liefst uitzetten. Aan alle virtualisatie in HW3 heb ik toch niks en het begint een enorme berg afleiding te geven. Recent is er een herinrichting uitgevoerd op een N weg welke ik dagelijks gebruik. Daar is een houten vangrail geplaatst met reflextoren de virtualisatie van de tesla denkt dat het allemaal pylonen zijn. Enorm afleidend zijn die oranje kegels in nachtmodus.
 
  • Like
Reactions: MaSansky
Best problematisch dat er af en toe een auto niet getoond wordt. Aannemelijk dat het systeem die auto’s niet ziet en dus zal negeren.

Hij ziet veel meer dan die laat zien. Maar ik wil niet zien wat ik zelf kan zien, pointless (je kunt het uit zetten).
Denk dat dit cool is voor marketing en om FSD-owners stil te houden (het komt eraan, kijk...).

Hilarisch.... mensen die hele video's maken: "kijk hij ziet een vuilnisbak" (briljante marketing)
 
Tip: ga eens op Twitter alle filmpjes van greentheonly bekijken. Die auto ziet ALLES en toont maar een fractie ervan op je display omdat je anders echt gek zou worden ervan.

Kleine disagree......wil wel eens zien wat die in de nacht ziet met regen. Ik kan gewoon een fietser op de rijbaan omver rijden... die ziet die gewoon niet in veel omstandigheden.

Dus ja ALLES als het perfect is.
 
Had het niet eerder gezien, maar hoe sterk regeneratief remmen is, wordt nu duidelijk aangegeven. Ik kwam erachter omdat ik dacht dat ze beter zoiets konden doen dan zo'n waarschuwing. En weldra... het was er al.
20200307_103209.jpg
 
Leuk, die verkeerslichten herkenning. Helaas begrijpt de software de kleuren nog niet zo goed :

F7ACC9CF-D252-4209-9DD2-3312DD1C70BC.jpeg


Wel was ik aangenaam verrast toen de NOA keurig, keer op keer, vanzelf richting ging aangeven en afslagen nam. Had ik nog niet mee mogen maken. Positief.
 
Leuk, die verkeerslichten herkenning. Helaas begrijpt de software de kleuren nog niet zo goed :

View attachment 519096

Wel was ik aangenaam verrast toen de NOA keurig, keer op keer, vanzelf richting ging aangeven en afslagen nam. Had ik nog niet mee mogen maken. Positief.

Heb er vandaag even op gelet. Maar hij ziet a) de kleuren prima en b) zelfs het wisselen van kleur (kwam aanrijden met groen en sprong op oranje) wordt realtime weergegeven. Idem de pijlen op de weg worden nu goed weergegeven