Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.20.*

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb sinds vrijdag ofzo 2020.20.12, maar net als ervoor, ervaar ik vrij vaak dat als ik bel (ga bellen), het geluid wegvalt. Vrijwel direct. Dan verbreek ik het gesprek en vervolgens ook geen muziekgeluid meer. Ook het knipperen van de richtingaanwijzers hoor je niet meer. Maw het systeem loopt dan vast en is het systeem dan bezig met een softreset? Want daarna komt het wel weer na een een oorverdovende herrie als je het geluidswieltje iets verdraait.

is het dan zo, dat als dit gebeurt er automatisch een soort van melding gemaakt wordt hiervan? Of moet je dat dan zelf doen? Ik word er zo langzamerhand wel n beetje gek van

wat kan ik zelf doen, behalve veel en vaak te controleren op updates?


Ik had exact hetzelfde probleem, ik heb het opgelost door de telefoonverbinding van mijn telefoon te verwijderen en opnieuw toe te voegen op zowel mijn Iphone als in de Tesla (via het bluetooth icoontje rechtsboven)
 
Ik ben vandaag via SeC Den Haag naar Bunnik en terug gereden. Ik heb AP op slechts één foutje weten te betrappen en dat is dat aan de westzijde van het Alphen aquaduct hij plots naar max 40 km/u wilde gaan. De afslag van de A12 naar de N11 nam ie zonder problemen waar vorige versies nogal eens bedachten dat het een goed plan zou zijn om de linker vangrail te gaan knuffelen.
 
  • Informative
Reactions: SR89 and Hbrink
Sinds vandaag zit ik op 2020.20.12 en direct last van een serieuze crash van het systeem.. pas na 10 minuten lang een harde reset te hebben uitgevoerd gebeurde er iets, maar het geluid van de radio deed het niet. Ook niet na een extra softe reset.. morgen weer een harde uitvoeren en hopen op beterschap..
 
Ik vind vooral deze ook wel fijn!

upload_2020-6-18_9-7-33.png


https://twitter.com/tesla_raj/status/1273509001137778688?s=20

Versienummer wat genoemd wordt is mss wat vreemd, maar in een ander bericht zou het 2020.24* zijn.
 
20.24.5 release notes -weet niet wat wij in NL/BE kunnen verwachten
Driving Visualization Improvements
The driving visualization can now display additional objects which include stop lights, stop signs and select road markings. The stop sign and stop light visualizations are not a substitute for an attentive driver and will not stop the car. To see these additional objects in your driving visualization, tap Controls > Autopilot < Full Self-Driving Visualization Preview.
Backup Camera Improvements
You can now view video streams coming from your side repeater cameras for added visibility around the vehicle.
When the backup camera is visible, simply swipe to display the repeater camera video feeds.
Dashcam Improvements
To make Sentry Mode videos easier to review, we have added a red dot along the video scrubber to indicate the moment when a Sentry Mode event was triggered. When playing a Sentry Mode video, the Dashcam Viewer will skip ahead and begin playback right before this point.
Walk-Away Door Lock Improvements
You now have the option to disable Walk-Away Door Lock when your vehicle is parked at Home. Tap Controls > Locks and select "Exclude Home."
Note: To save a home location, tap Navigate > Set Home.
On-Route Battery Warmup
Your vehicle will now precondition the battery when navigating to third party fast charging stations, in addition to Superchargers. As usual, you can find a list of nearby third party charging locations by tapping on the lightning bolt icon on the bottom of your touchscreen.
New Language Support
You can now select Portuguese as your language. To update your language setting, tap Controls > Display and select the desired option from the Language drop down menu.
Note: Your vehicle must be in PARK to change languages.
Cabin Camera
Help Tesla continue to develop safer vehicle by sharing camera data from your vehicle. This update will allow you to enable the built-in cabin camera above the rearview mirror. If enabled, Tesla will automatically capture images and a short video clip just prior to a collision or safety event to help engineers develop safety features and enhancements in the future. As usual, you can adjust your data sharing preferences by tapping Controls > Safety & Security > DATA SHARING > Allow Cabin Camera Analytics.
Note: Cabin camera images and video clips will not be associated with your VIN to protect your privacy.
 
Waar dan? Basis is toch echt 2020.20.** wat hier genoemd wordt. Je komt er niet onderuit dat er ook over vorige versies gesproken wordt, uiteraard, want je komt vanaf een eerdere versie. Maar blijkbaar is eer ergens door een meerderheid besloten dat dit ' handiger' is.....
 
Waar dan? Basis is toch echt 2020.20.** wat hier genoemd wordt. Je komt er niet onderuit dat er ook over vorige versies gesproken wordt, uiteraard, want je komt vanaf een eerdere versie. Maar blijkbaar is eer ergens door een meerderheid besloten dat dit ' handiger' is.....

Zucht onder andere post 33 en 34... En ik neem aan dat je zelf ook terug kan zoeken.Klachten over topics bij de mods, maar tot die tijd zou het fijn zijn als er een relatie tussen posts en topictitel is.
 
Sinds vandaag zit ik op 2020.20.12 en direct last van een serieuze crash van het systeem.. pas na 10 minuten lang een harde reset te hebben uitgevoerd gebeurde er iets, maar het geluid van de radio deed het niet. Ook niet na een extra softe reset.. morgen weer een harde uitvoeren en hopen op beterschap..

hier ook, 3 dagen en 3 crashes verder. Meestal ‘s morgens bij vertrek. En ik vrees dat het weer zover is nu aangezien de app ook aan het wachten is op de auto. Nog geen hard reset uitgevoerd...