Devils son
Active Member
Prima bruikbaar en zeer tevreden mee alhier.Ze hebben beide NOA. Op papier.
Totaal onbruikbaar in de praktijk.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prima bruikbaar en zeer tevreden mee alhier.Ze hebben beide NOA. Op papier.
Totaal onbruikbaar in de praktijk.
Bij mij blijft hij in het middenvak rijden en stelt voor om naar rechts te gaan als ik een vrachtwagen nader, stelt pas voor om een vrachtwagen in te halen als hij al vertraagt, zit 2 km voor een afrit al in het rechtervak achter de vrachtwagensPrima bruikbaar en zeer tevreden mee alhier.
Lijkt mij raar. Het is of automatisch, of standje kiezen.Zag op X.com dat als je ruitenwissers vanaf nu bij elke druk op de zijknop een standje hoger gaan?
Dus als hij op stand 1 staat en je drukt nog eens gaat hij vanzelf naar standje 2 enzovoort…
Iemand die dit kan verifiëren?
Zelf nog altijd aan het wachten op de update
Maar is dat de schuld van NoA of van butt hurt concurrentie die voor een verbod gelobbyd hebben bij de Europese regelgevers?Mijn grootste irritatie met NoA is dat alhoewel ik heb ingesteld dat ik geen suggesties voor inhalen wil, hij die toch vaak geeft.
Sinds het automatisch afslaan niet meer mag werken is de meerwaarde idd nihil.
Oh helemaal eens. EU regelgeving blokkeert alles.
Ik complotdenk dat dat is om de FR, DE en IT auto industrie te beschermen.
Mijn grootste irritatie met NoA is dat alhoewel ik heb ingesteld dat ik geen suggesties voor inhalen wil, hij die toch vaak geeft.
Sinds het automatisch afslaan niet meer mag werken is de meerwaarde idd nihil.
Ja maar dan kan je met EAP ook gewoon afslaan. Wat is dan de meerwaarde?Als je de pinker op zet naast een afrit, dan wisselt hij toch naar de afrit?
Een stuk minder dan dat het was. Wel stelt hij voor de afslag te nemen, wat hij bij mijn weten niet doet met alleen EAP.Ja maar dan kan je met EAP ook gewoon afslaan. Wat is dan de meerwaarde?
De functionaliteit van EAP bij afslagen is inderdaad minder dan het in het verleden was, maar met EAP wordt de afslag nog steeds voorgesteld en moet je tegenwoordig bevestigen om daadwerkelijk de afslag te nemen.Een stuk minder dan dat het was. Wel stelt hij voor de afslag te nemen, wat hij bij mijn weten niet doet met alleen EAP.
Is dat op EAP of moet je dan NoA actief hebben? Ik rij eigenlijk altijd op NoA dus ik zou het moeten uitproberen.De functionaliteit van EAP bij afslagen is inderdaad minder dan het in het verleden was, maar met EAP wordt de afslag nog steeds voorgesteld en moet je tegenwoordig bevestigen om daadwerkelijk de afslag te nemen.
Zal inderdaad NOA zijn.. (staat bij mij ook altijd aan).Is dat op EAP of moet je dan NoA actief hebben? Ik rij eigenlijk altijd op NoA dus ik zou het moeten uitproberen.
Dat zou betekenen dat er feitelijk geen verschil meer is tussen EAP en NoA. Toen NoA wel de afslagen nam stelde EAP zelfs geen afslagen voor...
In de nieuwe update moet je kiezen. Ofwel de "advanced park assist" met 3D beelden, zonder afstanden, ofwel de ouderwetse weergave met afstanden op basis van je USS. Ik weet welke dat ik ga kiezen... Zonder afstanden is die 3D weergave totaal zinloos.Bij wie de sensoren heeft zijn ze toch altijd actief gebleven? Ik zie nog steeds correcte cm verschijnen.
Verwar je niet met de radar? Die is inderdaad uitgeschakeld.
Geen last van, dat heb ik nog niet opgemerkt.Ik heb het gevoel dat met 2024.14.3 de regen lager is / de Model Y minder hard remt op de motor. Ik moest een paar keer met een absoluut niet volle batterij (sub 70%) bijremmen. Iemand dezelfde ervaring?
Dit verlengd weekend verschillende trajectcontroles gehad... Niets te zien... Ik heb nochtans premium connectivity.Dit komt tevoorschijn als je in een trajectcontrole rijdt.