Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Software 2024.14.*

This site may earn commission on affiliate links.
Zag op X.com dat als je ruitenwissers vanaf nu bij elke druk op de zijknop een standje hoger gaan?
Dus als hij op stand 1 staat en je drukt nog eens gaat hij vanzelf naar standje 2 enzovoort…

Iemand die dit kan verifiëren?

Zelf nog altijd aan het wachten op de update

Lijkt mij raar. Het is of automatisch, of standje kiezen.
‘Automatisch’ gevoeliger maken met een druk op de knop lijkt mij wel aannemelijk.
 
Mijn grootste irritatie met NoA is dat alhoewel ik heb ingesteld dat ik geen suggesties voor inhalen wil, hij die toch vaak geeft.
Sinds het automatisch afslaan niet meer mag werken is de meerwaarde idd nihil.
Maar is dat de schuld van NoA of van butt hurt concurrentie die voor een verbod gelobbyd hebben bij de Europese regelgevers?
Zo is ook het probleem ontstaan dat je bijna geen normale snelheid meer mag rijden met AP,EAP of FSD op snelwegbochten.
 
De functionaliteit van EAP bij afslagen is inderdaad minder dan het in het verleden was, maar met EAP wordt de afslag nog steeds voorgesteld en moet je tegenwoordig bevestigen om daadwerkelijk de afslag te nemen.
Is dat op EAP of moet je dan NoA actief hebben? Ik rij eigenlijk altijd op NoA dus ik zou het moeten uitproberen.
Dat zou betekenen dat er feitelijk geen verschil meer is tussen EAP en NoA. Toen NoA wel de afslagen nam stelde EAP zelfs geen afslagen voor...
 
Bij wie de sensoren heeft zijn ze toch altijd actief gebleven? Ik zie nog steeds correcte cm verschijnen.
Verwar je niet met de radar? Die is inderdaad uitgeschakeld.
In de nieuwe update moet je kiezen. Ofwel de "advanced park assist" met 3D beelden, zonder afstanden, ofwel de ouderwetse weergave met afstanden op basis van je USS. Ik weet welke dat ik ga kiezen... Zonder afstanden is die 3D weergave totaal zinloos.
 
Goeie morgen,
waar zou ik die gemiddelde snelheid/afstand einde zonde moeten vinden?
mvg Filip

1715582426524.png
 
Staat uw actuele verkeersinformatie ingeschakeld?

"Tik op Bediening > Navigatie > Actuele verkeersinformatie om deze functie in of uit te schakelen.
Als Actuele verkeersinformatie is ingeschakeld, worden pictogrammen voor verkeerssituaties weergegeven op de navigatieroutes wanneer deze worden gedetecteerd, indien dit mogelijk is in uw regio (premiumconnectiviteit vereist)."

1715584764947.png


1715584786858.png