Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.36

This site may earn commission on affiliate links.
Er zijn nog geen installs gezien, maar software 2022.36 komt binnenkort uit. De sprint van versie 2022.32 wordt geskipt (we zitten inmiddels in week 38).


Release notes:

Meest opvallende is de nieuwe energy graph:
energy-app-v2.jpg


Ook notificaties voor open deur en meer supercharger info kunnen erg handig zijn.
 
Grappig. Disagrees bij aangeven dat "voor mij" de update weinig zinvols brengt. Ach, er is hopelijk geen limiet op de ignore lijst.
Elke mening op een forum is “voor mij”.
De 2 diagreërs bedoelen wellicht dat ze niet akkoord gaan met dat weinig zinvols.
Al zou ik dan wel van @Niek en @tCC_ verwachten dat ze laten weten wat er ‘voor hen’ wel zinvol is.
Of ze verwarren misschien gewoon de disagree met ‘niet leuk’ en staan dus misschien wel aan jouw kant.
In een forum mag je niets persoonlijks nemen. Het dient net om de verschillende meningen een kans te geven.
 
Elke mening op een forum is “voor mij”.
De 2 diagreërs bedoelen wellicht dat ze niet akkoord gaan met dat weinig zinvols.
Al zou ik dan wel van @Niek en @tCC_ verwachten dat ze laten weten wat er ‘voor hen’ wel zinvol is.
Of ze verwarren misschien gewoon de disagree met ‘niet leuk’ en staan dus misschien wel aan jouw kant.
In een forum mag je niets persoonlijks nemen. Het dient net om de verschillende meningen een kans te geven.
Volgens mij is het echt een super update die meer inzicht geeft in het gebruik, dus inderdaad een beetje een domme reactie met z'n gepriegel in de marge, maar dat blijkt ook wel aan de aantal likes van de initiele post, daar hechten mensen gelukkig meer waarde aan.

Elke maand komen er xx updates, er zit vaak iets moois tussen en dan zeuren om een te gek nieuw dashboard, zal wel aan mij liggen dan
 
  • Like
Reactions: Niek
Volgens mij is het echt een super update die meer inzicht geeft in het gebruik, dus inderdaad een beetje een domme reactie met z'n gepriegel in de marge, maar dat blijkt ook wel aan de aantal likes van de initiele post, daar hechten mensen gelukkig meer waarde aan.

Elke maand komen er xx updates, er zit vaak iets moois tussen en dan zeuren om een te gek nieuw dashboard, zal wel aan mij liggen dan
Ik zou het geen domme reactie willen noemen, het is namelijk een mening, net als jij een mening hebt.
Een mening hoor je te respecteren net als anderen dat van jou mening doen en als je het er niet mee eens bent is het wel handig als je een disagree toelicht.
Bij een agree weet je dat iemend het ermee eens is en bij een disagree tast je in het duister waarom. Een beetje respectvol met elkaar omgaan hoeft niet zo moeilijk te zijn denk ik.
 
Ik zou het geen domme reactie willen noemen, het is namelijk een mening, net als jij een mening hebt.
Een mening hoor je te respecteren net als anderen dat van jou mening doen en als je het er niet mee eens bent is het wel handig als je een disagree toelicht.
Bij een agree weet je dat iemend het ermee eens is en bij een disagree tast je in het duister waarom. Een beetje respectvol met elkaar omgaan hoeft niet zo moeilijk te zijn denk ik.
Bedankt voor je mening
 
Elke mening op een forum is “voor mij”.
De 2 diagreërs bedoelen wellicht dat ze niet akkoord gaan met dat weinig zinvols.
Al zou ik dan wel van @Niek en @tCC_ verwachten dat ze laten weten wat er ‘voor hen’ wel zinvol is.
Of ze verwarren misschien gewoon de disagree met ‘niet leuk’ en staan dus misschien wel aan jouw kant.
In een forum mag je niets persoonlijks nemen. Het dient net om de verschillende meningen een kans te geven.
Tsja, ik geef normaal geen dislikes, maar omdat me nu gevraagd wordt waarom even een uitleg:

Dit is een grote update, het nieuwe energy dashboard wordt al lang verwacht. Het is ook de reden dan de refresh S en X zelfs helemaal geen energy dashboard hadden tot nu toe, die was uitgesteld tot het compleet herschreven dashboard kwam. De breakdown van energy verbruik tussen motor, MCU, klimaat, preconditioning enz is handig om inzage te krijgen in wat je kan verbeteren, zeker met de fleet vergelijking.

Anyway, als ik deze thread post en de eerste reactie is "gerommel in de marge dit", dan mag dat natuurlijk (iedereen z'n mening), maar dan mag ik het ook daar mee oneens zijn.
 
Uitrol lijkt inderdaad begonnen met flink wat installs:

Release notes hebben het ook over ETA van navigatie en meer media controls in de mobiele app: