Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 6.2 en eerste rit

This site may earn commission on affiliate links.
Tja... Die navigatie is niet best. Gisteren leidde hij me om een korte file op de A10, regelrecht in een file van 9km op de A9. Handig is het allemaal niet. Ik zou bijna mijn oude Tomtom weer terug in de auto plaatsen, als hij niet zo uit de toon zou vallen.
 
Je moet er maar op komen hè maar wat marketing betreft natuurlijk weer meesterlijk. En het gekke is, ik denk echt dat het gaat werken :)
dat geloof ik ook. Stel je toch voor een servicebeurt door een team van 4-6 personen en wat robots. Sneller klaar dan je de koffie hebt opgedronken. De autopilot voert na afloop een proefrit uit op de testtrack, en klik approve op de app en je bent klaar, afgerekend en wel.
 
dat geloof ik ook. Stel je toch voor een servicebeurt door een team van 4-6 personen en wat robots. Sneller klaar dan je de koffie hebt opgedronken. De autopilot voert na afloop een proefrit uit op de testtrack, en klik approve op de app en je bent klaar, afgerekend en wel.
Servicebeurten ok, maar denk vooral ook aan montagelijnen in de fabriek...
 
@XFrank: update al geinstalleerd? Het schijnt dat je er 10 Kwh bij krijgt ;) http://www.reuters.com/article/2015/04/08/autos-tesla-newmodel-idUSL2N0X429C20150408
was het maar waar...
Ik ben eens benieuwd wat het instapmodelletje zal zijn tegen de tijd dat mijn classic 60 aan vervanging toe is.
Mijn eerste idee was om bij de volgende toch voor een 85D te gaan, maar nu denk ik dat het de 70D zou worden, of iets dat de toekomst nog moet brengen.

mijn elektrische achterklep geeft mijn 60 nu toch een extra waarde van 5K:wink:
 
PaulusdB said:
Zojuist 2.4.136 geïnstalleerd. :cool:
Nu uitproberen op ritje A2 naar Amsterdam-Oost...
Niet Zuid-Oost?
Nee, afspraken op Sloterdijk en even een broodje döner op het NS station.
Daarna toch maar even naar Zuid-Oost voor een SuC-test. 100% bezet en één wachtende, dus dat doen we maar weer een andere keer.

Uitkomsten:
* mp3's op USB ingang klinken beter, andere bronnen geen merkbaar verschil
* DAB+ ontvangstgevoeligheid lijkt niet verbeterd, eerder verslechterd (af te meten aan % dekking in de A2 tunnel bij Utrecht: was 50% nu 25%)
* navigatie geeft nog steeds niet de juiste aanwijzingen naar het Zuiden bij A2 - A12 kruising vanuit het Noorden (stuurt je naar de A12). Maar dat vereist waarschijnlijk een kaartupdate.
* Met het gaspedaal overpakken van snelheidsregeling bij uitschakelen van de cruise control gaat minder abrupt
 
Echt iets voor Maurice en Paul: de valet mode.

ImageUploadedByTapatalk1428508001.431538.jpg


Kun je mooi zuinig rijden ;)
Helaas doet de CC het ook niet en is het niet heel praktisch.