Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb ook alle toeters en bellen, maar de stoel en het stuur zijn koud bij aankomst na 20min voorverwarmen.
En ja, ze staan aan met uitstappen.
Het zou mooi zijn als dat via de app kan door op een stoel of op je stuur een tikje te geven zodat ze rood worden.
 
Ik heb ook alle toeters en bellen, maar de stoel en het stuur zijn koud bij aankomst na 20min voorverwarmen.
En ja, ze staan aan met uitstappen.
Het zou mooi zijn als dat via de app kan door op een stoel of op je stuur een tikje te geven zodat ze rood worden.
Dat kan dus niet. Ik heb begrepen dat stoelverwarming alleen maar kan werken als je erop zit.
 
Gisteren eindelijk ook v9 (2018.42.3) gekregen.
Mijn One+5T werkt nu weer prima. Ervoor zat er een 10sec delay op bellen en opnemen door auto + uitvallen tijdens gesprek.
Spotify daarentegen blijft kuren hebben, vandaag weer noppes.
Had ook voor dat max. snelheid op 70km/u bleef staan van oprit A12 Meise tot Londerzeel...
 
Het is me gelukt om de tab met favorieten bij tunein op te roepen door op het sterretje te drukken. Zou volgens mij een favoriet moeten toevoegen, dat gebeurt niet maar je krijgt wel de favorieten van je tunein account te zien.
Lijkt een bug.
Door op het sterretje te drukken bij een eerder gekozen station maak je het een favoriet en komt de zender onder favorites te staan. Dank.je!!
 
Helaas, inloggen lukt in twee keer, ik zie de playlist maar hij blijft hangen als ik er een selecteer. Zoeken en spelen van een nummer lukt echter wel.
Bij mij zijn de problemen inmiddels weg. Een reset met het rempedaal ingedrukt houden was de oplossing: dus gelijktijdig de beide scrollwieltjes op het stuur indrukken en het rempedaal ingedrukt houden totdat het tesla logo verschijnt op het grote scherm.