Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben op mijn MX HW2 van 8.3 naar 8.5 gegaan, ik vermoed alleen bugfixes. Ik snap ook niet zo goed waarom HW2 geen Sentry mode krijgt. Het gaat om een stilstaande auto waarbij geen rekenkracht voor andere zaken nodig is. Dat zou zelfs voor de HW2 weinig problemen moeten opleveren??? En ja, ik heb FSD dus alle camera's zijn aanwezig.

Wat ik begreep is dat de camera’s in hw2.0 zwart wit kijken, onze S heeft ook hw2.0 en de X 2.5 2019.8.3 en sentry gebruik ik in de X dagelijks. Er zijn berichten dat sentry ook op 2.0 wordt uitgerold de komende tijd in Amerika. De S heeft zojuist 2019.8.5 binnen gehaald, maar geen sentry aanwezig, ook nog steeds geen dashcam. Alleen dogmode, spiegels inklappen op basis van locatie en wat autopilot veranderingen.
 
Nou, sinds december eindelijk van 2018.50.6 naar 2019.8.5 gegaan in m'n X (HW2)...

Toch iets met een dooie mus :(

Gaat die cursus echt niet door?? ;)

IMG_0562.png
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: ebullio
De cursus omgaan met teleurstellingen is weer gestart...
Zat op 2019.8.3
Net update melding... eindelijk!!
Net klaar en voila... 2019.8.5...
Waarom nog deze update terwijl 2019.12.x breed wordt uitgerold... i’m lost....:(
2019.12 is nog duidelijk early access, als je op TeslaFi.com Tesla Model S X 3 Data Logger kijkt zit ie nu op 1.6% van de auto's na 3 dagen. Tevens pas als je doortunnelt pas 2 auto's in Nederland, allebei MS.
 
  • Informative
Reactions: mfmvdsande
Beveiligingssoftware e.d. komen bij mij ook gewoon binnen. Maar hij loopt steeds vaker vast, iPhoto gaan ze niet langer ondersteunen, mijn Apple TV wordt niet meer herkend, etc. etc. Maar ik ben dan ook een gewone gebruiker met geen technische kennis, ik meen dat dat bij jou anders ligt.
iPhoto is al jaren geleden opgevolgd door Foto's. Apple TV gebruik ik niet, maar zou het zeker moeten doen.
Vastlopers heb ik echt nooit. De MacBook gaat zelfs nooit uit.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Ik heb sinds afgelopen weekeinde 2019.12 op de X.
Enige nieuwe tov 2019.8.x is volgens mij dat je nu een menu hebt met software update info. Qua AP en navigatie nog niks gemerkt, iig geen NOA.
Browser zou vervangen moeten zijn door Chrome en tig keer sneller werken. Zou je kunnen testen op www.html5test.com, nieuwe browser scoort dik boven de 400, oude ver eronder.
 
  • Informative
Reactions: DriverX
Hier nog steeds op 2019.8.4 maar het valt me op dat de auto echt vlot in slaap valt tegenwoordig. Als ik op de log data van mijn S100D uit moet gaan dan zit ik dat dit meestal binnen 3 uur gebeurd. Hierdoor heb ik nu echt amper phantom drain maar het zou wellicht ook het weer kunnen zijn of misschien de combinatie.

Wel erg jammer dat NOA nog steeds op zich laat wachten voor de S/X. Aan de andere kant... zie liever NOA zoals nu in de US beschikbaar is :)
 
Chromium, de basis voor Chrome.
Als ik Chromium had gezegd hadden een stuk minder mensen het begrepen en voor de eindgebruiker boeit het verschil niet enorm ;)
Het werd eens tijd! Ik heb jammer genoeg nog geen html5 scores gezien.
Elders op dit forum werd gemeld dat de score van 320 naar 490 ging. Ter vergelijk - Windows Chrome 73 (huidige stable) scoort 509 van de 555 mogelijke punten.

edit: zie 2019.12 - Updated browser, software on demand, new games and more
Ik hoop dat in de toekomst audio + game pad API's beschikbaar komen.
Niet op enige termijn. De nieuwe browser ondersteunt nog steeds geen Youtube, Netflix of andere streaming platforms omdat ze anders ruzie krijgen met regulerende instanties.
 
Vandaag 2018.8.5 ontvangen. Release notes waren er niet, is dit misschien ter voorbereiding op een grotere update, dat ze nu achter de schermen het een en ander alvast hebben ingesteld?