Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had exact hetzelfde. Vorige week geleverd en gelijk de 2019.8.4 update geïnstalleerd. Gisteren de 2019.8.5 geïnstalleerd en exact dezelfde release notes.
Volgens Mad P**y zouden dit bugfixes kunnen zijn, kan dus alleen maar beter worden :)

Vanmorgen 2019.8.6 binnengehaald in de X. Hier ook weer zelfde release notes.

Edit: bij Dog modus staat- Deze release bevat kleine verbeteringen en correcties.
 
Scherp! Ik zie het nu ook:
96ef418a-84d7-4169-8da6-a69130b8c0f4.jpg
 
Zal wel aan mij liggen, maar vandaag onrustig rijden met 8.5.

2x een lane change naar links afgebroken zonder dat ik reden zag.
Zeker vier keer onnodig in de remmen omdat auto in rechterbaan waarschijnlijk iets te veel naar links reed.
Ook twee keer zonder enige reden terug van 110 naar ca 80. Waarom weet ik niet want max snelheid bleef correct op display.

En als toetje parkeerde ik bij Valk Breukelen en zette Sentry mode aan. Toevallig had ik uitzicht op de auto. Op mijn telefoon ging opeens een alarmgeluid af, maar geen melding te vinden. Was ook niets te zien bij de auto.

Kortom, wat mij betreft hoeven de Tesla programmeurs nog niet met de VUT....
 
  • Like
Reactions: Mergoscia
Dat onnodig remmen heb ik ook. Erg irritant. Snap ook niet zo goed waar dit door komt. Had hiervoor AP1 en die ging wat meer links binnen de rijbaan rijden als de auto rechts te dicht bij mijn rijbaan reed. Veel elegantere oplossing dan AP2 die alleen maar vol in de ankers wilt gaan.

Misschien iets te maken met wat incidenten waarbij AP een voertuig over het hoofd zag... Het is beta. Nu teveel valse positieven, maar het alternatief is af en tow een valse negatief. :)
 
Hoenkannje eigenlijk zien of je auto al een update aan het downloaden is?? Ik hoor sommige mensen over mb’s die de auto download, maar waar vindt je dat??
Voor zover mijn begrip reikt, kan je alleen een update downloaden als je daarvoor zelf de opdracht voor geeft nadat de melding over een mogelijke update is verschenen. Maar goed....ik heb mijn auto ook nog maar anderhalve week, dus ik kan het verkeerd hebben! Ik heb al wel 950 km gereden in die anderhalve week.
 
Voor zover mijn begrip reikt, kan je alleen een update downloaden als je daarvoor zelf de opdracht voor geeft nadat de melding over een mogelijke update is verschenen. Maar goed....ik heb mijn auto ook nog maar anderhalve week, dus ik kan het verkeerd hebben! Ik heb al wel 950 km gereden in die anderhalve week.

Downloaden doet de auto vanzelf, om te installeren moet je toestemming geven, anders gebeurt het automatisch in de nacht.