Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Onopvallende politie mag zonder signalen wel harder dan Vmax. Daarnaast ben ik ook van mening dat als je iemand wil inhalen dat wel met wat meer snelheid moet doen dan de ander. Niets is zo vervelend als 2 vrachtwagens elkaar in gaan halen met 1km/h verschil.
Onopvallende politie mag dat inderdaad wel. Ik nog altijd niet. Ik moet enkel plaats maken voor bijzondere voorrangsvoertuigen die signalen voeren, niet voor onopvallende politie zonder signalen. Daarom ook die signalen.

En eerlijk gezegd, sinds AP erger ik me niet meer aan inhalende vrachtwagens... Het is pas als degene op de rechter rijstrook geen constante snelheid aan houdt, dat het een beetje irritant wordt, maar dat is dan niet de fout van de inhalende vrachtwagenbestuurder...
 
  • Love
Reactions: Hans_TM3
Sinds paar dagen heb ik last van de zijruit aan de bestuurders kant.
Als ik beide kanten omhoog doe klapt de linkere kant naar beneden terwijl omhoog is ingedrukt (omhoog getrokken) Kan daarna weer normaal omhoog doen.
Dat klinkt me niet echt een software-probleem... Service plannen via de app?
 
  • Love
  • Like
Reactions: Phil V and TANE
Onopvallende politie mag dat inderdaad wel. Ik nog altijd niet. Ik moet enkel plaats maken voor bijzondere voorrangsvoertuigen die signalen voeren, niet voor onopvallende politie zonder signalen. Daarom ook die signalen.
Je gaf aan dat jouw achterligger e.d. niet harder mogen, maar dat mag dus wel als het onopvallende politie is. Of je plaats moet maken heb ik het niet over.

En eerlijk gezegd, sinds AP erger ik me niet meer aan inhalende vrachtwagens...
Dus zonder AP irriteerde je je er ook aan? Niet iedereen rijdt met AP :)
 
Dus zonder AP irriteerde je je er ook aan? Niet iedereen rijdt met AP :)
Zonder AP reed ik vroeger als een bumperklevende rechtsinhalende malloot. Dat wil niet zeggen dat ik nu een moreel schuldgevoel heb om voor malloten aan de kant te gaan. Nee, ik herken alle truukjes en schaam me nu kapot als een malloot ergens rechts inhaalt en terug invoegt en iedereen doet remmen.

Het lijkt me niet dat je dergelijk malloten-gedrag moet belonen en ondersteunen.

Doen we verder in Losgaan over medeweggebruikers ?
 
  • Like
Reactions: Darth_Roel
Thanx. Afspraak is over twee weken. oa voor de laadkabel die ik nog niet heb.

Zelf denk ik dat ergens toch iets niet lekker zit. Afgelopen april heeft Tesla remote onderzoek gedaan naar automatisch omlaag gaan van de zijruiten na het verlaten van de auto. In die periode wel wat beta software push gehad dat zou helpen zeiden ze. probleem was toen ook weg.

Zal voor zekerheid reset eerst uitproberen.
 
Iemand er al eens last van gehad dat de auto in de file/bij stoplicht blijft stilstaan als de voorganger gaat rijden? Heb ik nu al twee keer gehad met 2019.28, eerdere versies nooit.

Ken ik in twee mogelijke situaties. 1 te lang stil in de file (minuut of minuten). 2 Als NoA je terugschakelt naar AP en dan voor een stoplicht terechtkomt (vanaf de A2 uiteindelijk Utrecht in) dan blijft hij in AP maar gaat wel direct in hold.
 
Hier ook een update beschikbaar zit op 28.3.1. Met mijn M3. maar vreemd genoeg krijg ik geen connectie met de auto. Mogelijk dat het automatisch is gestart

update vanuit de auto maar gestart.
Het ziet er naar uit dat 2019.32.1 onderweg is.
 
Last edited: