Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Statistieken verkoop model 3 november 2019

Hoeveel model 3`s worden er in november 2019 op naam gezet?


  • Total voters
    66
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
Maar november is de tweede maand van het kwartaal. Dus je moet november vergelijken met augustus. Dan komt er een andere conclusie.
Oke, drie keer gedaan maar bij mij blijft november op dit moment niet de helft van september. Ik heb de kwantummechanica er nog eens op nagekeken het zou kunnen dat het binnen jouw waarnemingshorizon anders is.o_O

Maar ik bedoelde te zeggen dat Tesla nog niet op koers ligt voor een recordmaand, wat ook niet in de lijn van de verwachting ligt. Het is natuurlijk wel de beste 2de maand in een kwartaal. Het schroeft de verwachting op voor december.
Vorig jaar om deze tijd begonnen de draadjes of Tesla boven de 2500 zou uit komen in december. Dat is inmiddels lang geleden.
 
  • Funny
Reactions: DutchTM3
Morgen komt er weer een nieuwe pakjes, eh autoboot aan in Zeebrugge, dus rest van de maand zullen er nog wel heel wat op kenteken worden gezet en uitgeleverd. Maar de echte tsunami zal nog volgen in December, er zijn nog een paar boten onderweg naar Europa.

November zal wellicht geen recordmaand worden, maar Q4 zeker wel een recordkwartaal. En vanaf Januari kan Tesla weer auto's gaan leveren aan de rest van Europa... ;)
 
Status bijgewerkt t/m 19 november (ben benieuwd hoe het de komende week gaat hoor van veel mensen dat de leverafspraak een week is opgeschoven door problemen met de 12v accu):

upload_2019-11-20_18-30-11.png
 
Klinkt als een boot die vertraging heeft, desalniettemin scheelt het Tesla ongetwijfeld enorm veel geld om het ter plekke in de haven af te leveren, dus dat vind ik wel leuk om te horen. Ik ben wel eens in die haven geweest en heb foto's van enkele maanden terug, toen stond het vol met pickups trouwens, nog lang voordat er Tesla's waren en dit plan werd uitgevoerd. Ik denk dat ze in België (Zeebrugge) eigenlijk hetzelfde zouden kunnen doen.
 
Last edited:
Eentje op de bijna 4000 die tot nu toe geleverd zijn in November? Dat zal een vertraagde levering of LR zijn geweest die gerepareerd moest worden voor uitlevering.

Hier de 474e eigenaar van een LAATSTE (?) LR RWD van 2019.

Lang verhaal, maar eind september op een zaterdagochtend zag ik een RWD als voorraad auto staan. Snel besteld, zelfde dag kenteken en rekening. Twee dagen later betaald en in afwachting van een snelle levering. Auto bleek in Italië te staan. Dat was blijkbaar toch wat lastig, want auto werd ontkoppeld en ontving creditnota. Na heel veel bellen en verwarring, (negeert u de creditnota maar. Het kan wel even duren voordat de boot van Italië naar Nederland vaart. Een bevestigde leverdatum in oktober, die toch niet klopte (er staat hier geen rode tesla in Groningen meneer, wie heeft u dat gezegd?) heb ik begin deze maand de auto blinkend en onbeschadigd in Groningen mogen ophalen. Toch heel blij mee!