Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Summon

This site may earn commission on affiliate links.
En laat het nu net vanochtend helemaal goed gegaan zijn. Bij dansles van de meiden krappe plek, mooi om achteruit in te zetten maar beter om iedereen te laten uitstappen. Niet te opvallend telefoon en app en Summon aangezet. Gelukkig deed hij het en reed keurig helemaal naar achter in het parkeervak, Het spande erom want er stond iemand op een balkon te kijken. Hij riep zelfs zijn vrouw er bij en samen stonden ze te kijken naar die auto die vanzelf reed. Dan is het natuurlijk, zodra hij stilstaat, een kwestie van argeloos weglopen zonder om te kijken want alles gaat vanzelf wel op slot.

Deze keer dus heel tevreden. Bij terugkomst naar voren rijden deed hij ook goed (alleen stond er niemand te kijken, wat dan weer een beetje jammer is :) )
Showbeest ;-)
 
iemand nog problemen met Summon na de laatste updates?
Ik heb mijn wagen 6 weken en in de eerste weken ging dit perfect; de wagen ging mooi de krappe garage van mijn vriendin binnen. Na de voorlaatste update ging dit al moeilijker en sinds laatste update gaat het niet meer. Volgens Tesla Gent zouden de minimum marges (obstakel-auto) vergroot zijn tijdens de laatste updates. Wat is dan nog het nut van Summon??
 
iemand nog problemen met Summon na de laatste updates?
Ik heb mijn wagen 6 weken en in de eerste weken ging dit perfect; de wagen ging mooi de krappe garage van mijn vriendin binnen. Na de voorlaatste update ging dit al moeilijker en sinds laatste update gaat het niet meer. Volgens Tesla Gent zouden de minimum marges (obstakel-auto) vergroot zijn tijdens de laatste updates. Wat is dan nog het nut van Summon??
Hem er weer uit te kunnen laten rijden? :confused:
 
Weet iemand of Summon ook goed gaat als ik de auto een klein beetje schuin voor de garage plaats? Of is het verplicht om hem lijnrecht voor de ingang te zetten? Ik probeer het liever niet uit als er kans op schade is, aan bijvoorbeeld de uiterste hoek van de bumper of de spiegels.
 
Met die opmerking daalt mijn vertrouwen in Summon plotseling behoorlijk o_O:)
Heeft iemand van ons al eens schade overgehouden aan het gebruik van Summon?

En je hebt het zelf in de hand door Summon te laten stoppen als je denkt dat het niet goed gaat. Maar in de filmpjes die ik heb gezien gaat het altijd keurig goed. Eigen ervaring heb ik alleen in open ruimtes, niet met obstakels.
 
1e poging gedaan en.... het ging FOUT.

Geen schade, hoor :D
De auto stopte na 1m ofzo. Wifi verbinding te zwak voor telefoon. Valt weg, en dan stopt Summon.

Ik ga dus eerst de wifi versterker maar eens in orde maken.

Waar zitten de Summon settings precies? Kon het niet direct vinden.
 
1e poging gedaan en.... het ging FOUT.

Geen schade, hoor :D
De auto stopte na 1m ofzo. Wifi verbinding te zwak voor telefoon. Valt weg, en dan stopt Summon.

Ik ga dus eerst de wifi versterker maar eens in orde maken.

Waar zitten de Summon settings precies? Kon het niet direct vinden.

Je hebt geen wifi nodig, maar switch van wifi naar 4g zal oorzaak zijn denk ik.
 
1e poging gedaan en.... het ging FOUT.

Geen schade, hoor :D
De auto stopte na 1m ofzo. Wifi verbinding te zwak voor telefoon. Valt weg, en dan stopt Summon.

Ik ga dus eerst de wifi versterker maar eens in orde maken.

Waar zitten de Summon settings precies? Kon het niet direct vinden.
De Summon functie werkt alleen in combinatie met AP die ik niet heb??