Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Verslag van het biznishotel hotel in Lokeren.
Dat gaat hier rap geklonken zijn. De 8 stals staan er al.
IMG-20171004-WA0005.jpg
IMG-20171004-WA0006.jpg
IMG-20171004-WA0007.jpg
IMG-20171004-WA0008.jpg
IMG-20171004-WA0009.jpg

Ik kon nog geen stickers verstoppen, want de plakaten staan er nog niet ;)
 
Last edited:
Zou het dan toch waar zijn dat suc Gent verdwijnt?
Sucs in Aalst & Lokeren zijn toch wel heel dichtbij en dekken zowel de E40 als E17.
Ook Kortrijk is dichtbij, wat Gent mogelijk overbodig maakt.

Zou wel jammer voor mezelf zijn mocht Gent verdwijnen
 
Ben deze middag rond 13:15 uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken bij de SuC Kortrijk. Er staat (uiteraard) geen signalisatie dat ze tijdelijk buiten werking zijn, maar met uitzondering van 1 stall waren ze ALLEMAAL (!) ge-ICEd. Er gaat daar echt iets structureels moeten gebeuren of dat wordt ginder een ramp om er met lege accu aan te komen. Het is gewoon veel te dicht bij de McDonalds geplaatst geweest en er zijn in het algemeen veel te weinig vrije parkeerplaatsen aan die kant van het Kinepolisgebouw.
 
  • Helpful
Reactions: FVO
Gisteren voor het eerst in Heusden-Zolder geladen. OP het eerste zicht een beetje van een troosteloze locatie zo in een industriepark, maar bij nader inzicht vind ik het toch een prachtige locatie: alle facilteiten beschikbaar in de truckstop daarnaast, en risico op ICEing is waarschijnlijk dicht bij 0.
 
  • Like
Reactions: STLL and S-19910
Gisteren voor het eerst in Heusden-Zolder geladen. OP het eerste zicht een beetje van een troosteloze locatie zo in een industriepark, maar bij nader inzicht vind ik het toch een prachtige locatie: alle facilteiten beschikbaar in de truckstop daarnaast, en risico op ICEing is waarschijnlijk dicht bij 0.

Ik ben er wel fan van, gemakkelijk te bereiken, veel stalls, weinig kans op ICEing, maar vooral de truckstop vind ik heel gemakkelijk. Toiletten, een restaurant en wat ik het liefst van al heb bij een supercharger, een supermarktje waar je snel iets kan kopen om te eten als je geen tijd of zin hebt om uitgebreider te gaan eten en waar je vanalles kan kopen dat je onderweg bedacht hebt dat je vergeten bent als je op roadtrip gaat :oops:
 
Gisterenavond 1e keer gestopt bij SUC in Aalst. Daar is er jammer genoeg enkel een piepklein restaurantje (met welgeteld 4 gerechten) in de Ibis. De Ibis bar daarentegen is 24/7 open.
De stalls zelf zijn ok maar de plaats om achteruit weg te rijden is erg beperkt (opletten voor de 21"ers). En ook het uitrijden op de straat is een korte bocht met hoge randen (en aan de overkant wordt geparkeerd).
 
  • Informative
Reactions: HWS and AustinP