Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben er geweest toen ze aan het opstarten waren. Ze hadden een probleem ontdekt tijdens het laden van de eigen wagens, en een medewerkster kwam onmiddellijk naar me toe gelopen terwijl ze teken aan het doen was dat ik nog niet kon laden.
Ze wist me toen te melden dat ze hoopten het binnen het uur zouden kunnen oplossen.

Aangezien ik nog plannen had, ben ik moeten vertrekken. Anders had was ik daar als eerste aan het laden geweest...

Officiële openingsceremonies van SuCs worden blijkbaar wereldwijd afgeschaft en zal waarschijnlijk terugvallen tot enkel een event bij de super SuCs.
Nog nooit gehoord van feestjes díe Tesla zou organiseren. ;)
@S-19910, wat zegt je agenda?
 
  • Funny
Reactions: Frank C
Ik ben er geweest toen ze aan het opstarten waren. Ze hadden een probleem ontdekt tijdens het laden van de eigen wagens, en een medewerkster kwam onmiddellijk naar me toe gelopen terwijl ze teken aan het doen was dat ik nog niet kon laden.
Ze wist me toen te melden dat ze hoopten het binnen het uur zouden kunnen oplossen.

Aangezien ik nog plannen had, ben ik moeten vertrekken. Anders had was ik daar als eerste aan het laden geweest...

Officiële openingsceremonies van SuCs worden blijkbaar wereldwijd afgeschaft en zal waarschijnlijk terugvallen tot enkel een event bij de super SuCs.
Las net dat er iemand geladen heeft. Dus waarschijnlijk operationeel op dit moment.
 
kwestie van prioriteiten te stellen. :cool: :p
Idee/voorstel:

Wat als we nu eens de SuC inhuldigen door gewoon met een 20 tal man van het forum iets te gaan drinken in de lobby van de ibis in aalst?
Dan kan de mobilhome op stal blijven.
Dan kunnen we een klein dankwoordje houden aan het aanwezige personeel.
Verdient ibis er ook nog iets aan.
Krijgt het management dit wel te horen en zien ze wat een hechte groep teslarijders zijn (de meeste toch). En worden ze warm aanbevolen om net zoals vdv dit verder uit te breiden.

Niets dan voordelen dus.

Eigenlijk een soort van flashmob (zou de eerste keer zijn voor mij).

Edit: beetje zoals de teslataartentour in 2014...
 
Last edited:
Ik heb even een screenshot genomen van mijn laatste laadsessie in Aalst (gisteren). Puur ter info, maar gaat wel vlot zoals verwacht.

SuC_Aalst4.PNG


Het wegrijden zal blijven hoe het nu is aangezien er echt geen mogelijkheid is om rond het gebouw te rijden. Klein nadeel, maar goed, het is wat het is.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Ik heb even een screenshot genomen van mijn laatste laadsessie in Aalst (gisteren). Puur ter info, maar gaat wel vlot zoals verwacht.

View attachment 251285

Het wegrijden zal blijven hoe het nu is aangezien er echt geen mogelijkheid is om rond het gebouw te rijden. Klein nadeel, maar goed, het is wat het is.
Stel dat we met een 12-tal auto's zouden partycrashen. Zouden we er dan allemaal kunnen parkeren?