Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Netjes achteraan zodat er minder kans is op ICEing :)
14 stalls under construction !

Ben benieuwd wanneer de officiele opening is. Net over ons kantoor dus dat wil ik niet missen :)

DF818FFF-21CF-4B53-92A3-BED7309D656E.jpeg
BD4D705C-7F72-444F-9168-0DD9B0B58A03.jpeg
 
Lokeren update: trafo huis staat intussen, maar de superchargers staan nog op pallet. 8 stalls reeds opgesteld. Dus is enkel nog aansluiting van de superchargers zelf + keuring waarschijnlijk. Maar dat laatste kan potentieel wel even duren, jammer genoeg... (hopelijk niet)
 
  • Informative
Reactions: FVO
Hoezo? Als een Amsterdammer om 18u vertrekt richting Parijs en tussen 20u en 21u in Gent passeert om bij te laden, hoe kan die dat weten dat er een match is en hoe kan die dat dan vermijden.

Naast alleen al het feit dat laadplekken geen parkeerplekken zijn...
Laat me dan herbeginnen: "IK vind het wel jammer dat Gent dicht gaat. Voor MIJ was Gent altijd vlot bereikbaar en de middagschotels vond ik voortreffelijk.";)
 
Last edited:
Werken aan de tunnel hebben op zich weinig invloed op de bereikbaarheid van SUC Aalst. Misschien is het daardoor iets drukker, dat kan.
Verder is SUC Aalst zeer makkelijk bereikbaar, indien mogelijk wel te vermeiden tijdens de spitsuren.
Thats it :D
 
Dat Gent verdwijnt vind ik ook heel jammmer. Heb veel klanten regio Gent dus dat was gemakkelijk. Ik heb vroeger Gent meermaals vervloekt omdat alles vol stond, maar daar had ik het laatste half jaar geen last meer van.
Een Suc in Brugge daarentegen zou voor mij zaken wel dikwijls vergemakkelijken. Ze mogen daar wat spoed achtersteken :)